Journal archive for Google Scholar Robot!
Advances in Cognitive Science
تازه های علوم شناختی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 11, Number 4 (2010-1)
Research in Education: Science or Philosophy? Implications of Cognitive Science Methodology for Education
پژوهش تربیتی: علم یا فلسفه؟ بررسی پیآمدهای روش شناسی علوم شناختی در تعلیم تربیت
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Relationship between Epistemological and Motivational Beliefs in Students with Cognitive Engagement
رابطهی باورهای معرفت شناختی و انگیزشی دانشجویان دچار درگیری شناختی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of Mental Set on Problem Solving: The Trap of Expertise
تأثیر آمایه ذهنی بر عملکرد حل مسأله: تله خبرگی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Applicability of Functional Job Analysis in Analyzing Cognitive Functions
کارآیی تحلیل عملکردی شغل در تحلیل کارکردهای شناختی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Mediating Role of Maladaptive Core Beliefs and Eating Disorder Beliefs in the Relationship Between Parental Bonding and Eating Disorder Symptoms
بررسی نقش واسطه ای باورهای ناسازگار مرکزی و باورهای اختلال خوردن در علایم اختلال خوردن و پیوند والدینی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparison of Alexithymia and Emotional Intelligence in Gifted and Non-gifted High School Students
مقایسه ناگویی هیجانی و هوش هیجانی در دانش آموزان تیزهوش و عادی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A Study on Cognitive and Depressive Disorders in the Elderly and Their Correlation with Each Other
بررسی اختلالات افسردگی و شناختی سالمندان و ارتباط آنها با یکدیگر
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A Cognitive Approach to a Persian Polysemic Verb Assessment of the Simple Verb “Oftadan”
رویکردی شناختی به یک فعل چندمعنای فارسی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles