- نقد نتایج برآمده از فرضیه فرآیند دوگانه در اخلاق هنجارین
امید کریم زاده * - تاثیر مداخلات آموزشی مبتنی بر رویکرد شناختی پیاژه بر عملکرد ریاضی دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص
آرش عباسپور، سالار فرامرزی * - تصمیمگیری در تاکتیکهای حمله بسکتبال: مقایسه تمرینات ترکیبی مبتنی بر دستورالعمل کلامی
فرناز زاهدمنش، الهه عرب عامری *، مهدی، شهزاد طهماسبی بروجنی - ارزیابی اثربخشی برنامه توانمندسازی شناختی مبتنی بر فناوری واقعیت مجازی بر حافظه کاری افراد سالمند دارای آسیب شناختی خفیف
مهدیه ساسانینژاد، علیرضا مرادی *، مصطفی الماسی دوغایی، حامد آذرنوش - پیشبینی اعتیادپذیری به مواد دانشآموزان: نقش نگرانی، نشخوار فکری و ناگویی هیجانی
محمد ابراهیم پور، عبدالخالق پادیاب، صادق احمدی، میثم صادقی * - رابطۀ ابعاد حساسیت و هوش زیباشناسی در دانشآموزان: مقایسه برپایۀ جنسیت و سن
احمد بیات، خسرو رشید *، رسول کردنوقابی، ابوالقاسم یعقوبی - ویژگیهای روانسنجی آزمون شبکه توجه در کودکان و بزرگسالان ایرانی
زهرا سادات حسینی *، سیاوش طالعپسند - مقایسه دو روش دارودرمانی و بازی های مبتنی بر توجه بر نشانه های بیش فعالی و علائم عصب شناختی نرم در پسران مبتلا به نقص توجه/ بیش فعالی
آزاده بختیاری، کریم عسگری *، احمد عابدی، پریسا نیاری خمس - بررسی اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر پذیرش و تعهد با تمرکز بر شفقت به خود بر تفکر قطعینگر و مثبتاندیشی زوجین
اشرف محمدی فرشی *، مهدی شاه نظری، مریم بهرامی هیدجی، پریسا پیوندی، فاطمه محمدی شیرمحله - اثر بخشی مراقبه ذهن آگاهی بر ادراک زمان با کاربرد تکلیف دوقسمتی زمانی در جمعیت دانشجویی دختر سالم شهر تهران
شهناز صبوری * - پیش بینی گرایش به روابط فرازناشویی براساس طرحواره های ناسازگار اولیه و حمایت اجتماعی در زوجین
گلنار رضاخانیها، ساناز اشکان * - اثر بخشی برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر اضطراب پنهان، اضطراب آشکار و فشار خون در در بیماران کرونری قلبی با فشار خون بالا
پریسا کلاهی، مهدیه صالحی *، محمد ابراهیم مداحی، مژگان سپاه منصور
- سال 1401
- سال 1401
- سال 1400
- سال 1399
- سال 1398
- سال 1397
- سال 1396
- سال 1395
- سال 1394
- سال 1393
- سال 1392
- سال 1391
- سال 1390
- سال 1389
- سال 1388
- سال 1387
- سال 1386
- سال 1385
- سال 1384
- سال 1383
- سال 1382
- سال 1381
- سال 1380
- سال 1379
- سال 1378
شاخص استنادی مجله
انجمنها و سازمانهای مرتبط با حوزه علوم شناختی
آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز
مرکز تحقیقات نوروفیزیولوژی شهید بهشتی
مرکز تحقیقات علوم اعصاب شهید بهشتی
نشریات علمی مرتبط با حوزه علوم شناختی
International Clinical Neuroscience Journal
Interventional Pain Medicine and Neuromodulation
مقالات در دست چاپ
- اثربخشی روش های آموزش توجه براساس برنامه فلچر و روش بازتوانی شناختی یارانه ای بر اجتناب شناختی و کارکردهای اجرایی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص
مرضیه السادات خلیلی، سیده علیا عمادیان *، رمضان حسن زاده - اثربخشی توانبخشیشناختی رایانهیار بر نیمرخ عصبشناختی دانشآموزان تیزهوش
محمد فاتحی، سعید رضایی *، پرویز شریفی - پیشبینی خود ناتوان سازی تحصیلی بر اساس ترس از ارزیابی منفی، باورهای فراشناختی، کمال گرایی با توجه به نقش واسطه ای جهت گیری هدف در دانش آموزان: ارائه مدل ساختاری
Naser Ghaffarzade، RANA Saken Azary *، MOHAMMAD AzadAbdollahpour، naeme Moheb - تدوین بسته آموزشی مبتنی بر فرایندهای تعبیریِ شناختیِ منظر و نگاره-زمینه و تأثیر آن بر نگارش توصیفی دانشآموزان پایه پنجم دبستان
دکتر مریم سادات فیاضی * - تأثیر القای تصویری تهدید مرگ و بیماری کرونا بر دسترسی پذیری فکر مرگ: یک مطالعۀ آزمایشی مبتنی بر نظریۀ مدیریت وحشت
دکتر پگاه نجات *، آقای علی حیرانی طبس - ویژگی های روان سنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسش نامه تجارب حافظه (MEQ-SF)
سید علی کاظمی رضایی، علیرضا مرادی *، مهناز شاهقلیان، محمدحسین عبدالهی، هادی پرهون - ویژگی های روانسنجی مؤلفه بازداری کارکردهای اجرایی: مقایسه افراد عادی با اختلالات بالینی
خانم الهه آشورزاده، دکتر سید محمد حسین موسوی نسب *، دکتر افسانه توحیدی - بررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس حساسیت پردازش حسی
مهندس ترانه عطاری، دکتر نرگس رادمان، دکتر علی قاضی زاده * - ما چقدر واقع گرا هستیم؟ : بررسی میزان مطابقت بین ادراک ما و واقعیت بیرونی
آقا آرمان رضایتی چران، دکتر شهریار غریب زاده *
فراخوان دریافت مقاله
-
- شماره جاری: 2022، Volume 24، Number 1
آمار سایت
- کل کاربران ثبت شده: 1403 کاربر
- کاربران حاضر در وبگاه: 1 کاربر
- میهمانان در حال بازدید: 55 کاربر
- تمام بازدیدها: 6786439 بازدید
- بازدید 24 ساعت قبل: 3426 بازدید
- تعداد مقالات دریافت شده: 1339 مقاله
- تعداد مقالات منتشر شده: 866 مقاله