
تاثیر تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای بر الگوی همتوانی (کوهرنس) قشری مغز بیماران مبتلا به اختلال افسردگی اساسی
تأثیر دو نوع خطای بینایی ابینگهاوس بر تغییرات ادراک سایز بینایی و الگوی امواج مغزی در کودکان اوتیسم: بررسی یک دیدگاه عصبشناختی
اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر مولفههای شناختی تفکر انتقادی، حل مسئله و فراشناخت بر خودکارآمدی و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان
اثر یک دوره تمرینات پیلاتس و مربع گامبرداری بر کارکردهای شناختی و جسمانی مرتبط با افتادن و ترس از افتادن زنان سالمند
تدوین مدل ساختاری پیشبینی طرحوارههای ناسازگار بر اساس شیوههای فرزندپروری با میانجیگری سبکهای دلبستگی و خلق و خو
تحلیل چند سطحی رابطه جهتگیری هدف دانشآموزان و ادراک آنها نسبت به جهتگیری هدف والدین با کمکطلبی تحصیلی