You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
همبستههای عصبشناختی عدالت در کودکان در رابطه با گروه خودی/غیرخودی: مطالعه پتانسیل وابسته به رویداد فاطمه کشوری، حسین لطفآبادی
*، سعید ایمانی، مجتبی حبیبی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تمایز شناختی دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه و مشکل یادگیری: نقش حافظه کاری، سرعت پردازش و حل مسأله کمال پرهون، حمید علیزاده، حمیدرضا حسن آبادی
*، مهدی دستجردی کاظمی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر اهمالکاری تحصیلی و خودکارآمدی دانش آموزان عزتاله قدمپور، کبری بیرانوند
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
اثر تمرینات حرکتی متوالی بر رشد زبانی کودکان 4 تا 8 سال ناشنوا با کاشت حلزون اکرم یداللهی دهچشمه، مریم نزاکت الحسینی، مرضیه نزاکت الحسینی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی تأثیر آموزش پردازش حسی بر برخی مهارتهای عصب روانشناختی
دانشآموزان با آسیب بینایی سالار فرامرزی، محمد عاشوری
*، گلنسا شعاعی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تاثیر مصرف همزمان عصاره جینکو و ریتالین بر یادگیری شرطی احترازی غیر فعال در موشهای نر نژاد ویستار زهره جعفری، صدف فرهادی، حمیدرضا مهاجرانی
*، ابوالفضل سعیدی فر، ژیلا محسنی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تشخیص افراد اسپرگر از سالم با به کارگیری نظریه گراف بر روی تصاویر عملکردی مغز به روش تشدید مغناطیسی جهانگیر مبارزپور، رضا خسروآبادی، رضا قادری
*، کیوان ناوی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مدلسازی ریاضیاتیمحاسباتی تصمیمگیری با استفاده از آزمون ایوا بر اساس ورودیهای شناختی آزاده نثاری
*، هدی منصوریان، علیرضا مرادی، بابک محمدی، میرمحسن پدرام
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
شناسایی عوامل مؤثر و مؤلفههای آمادگی شناختی رؤسای دانشگاه از نظر متخصصان علوم شناختی و آموزش عالی علی لطفی، سید کمال خرازی
*، جواد پورکریمی، میترا عزتی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر آموزش مهارتهای شناختیاجتماعی بر روابط مثبت با دیگران و سازگاری دانشآموزان لیلا کبیری، امید شکری
*، حسین پورشهریار
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
درک استعارههای متعارف و استعارههای بدیع: یک مطالعه زمان واکنش محمدرضا خالقی، یحیی کیخایی
*، مهدی تهرانی دوست، رامین گلشایی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue