Journal archive for Google Scholar Robot!
Advances in Cognitive Science
تازه های علوم شناختی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 15, Number 3 (2013-10)
The Efficacy of “I Can Problem Solve” Program in improving Problem Solving and Social Skills amongst Preschoolers and First Grade Students
تأثیر آموزش برنامۀ « من می توانم مشکل را حل کنم » بر بهبود مهارت حل مسئله و مهارتهای اجتماعی دانش آموزان پیش دبستانی و پایۀ اول
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Neurocognitive and Kantian Schemas’ Trade Off
نسبت طرحواره در عصبشناسی شناختی با طرح واره کانتی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Therelationship Between Metacognitive Beliefs With Saving Behavior/Hoarding Among Graduate Students
ارتباط باورهای فراشناختی دانشجویان با مؤلفههای رفتارذخیرهای/احتکار
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Efficacy of Psycho-Motor Skills Training on Executive Functions amongst Pre-school Children with non-Verbal Learning Disabilities
اثربخشی آموزش مهارتهای روانی- حرکتی بر کارکردهای اجرایی کودکان پیشدبستانی دارای اختلالات یادگیری غیرکلامی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Effectiveness of Metacognition Therapy on Controlling of Obsessive Thoughts and Increasing of Adjustment In Case of Obsessive-Compulsive Disorder
اثر درمان فراشناختی ولز بر کنترل افکار وسواسی و افزایش سازگاری یک مورد وسواسی-جبری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effects of Melodic Intonation Therapy on 7-10- year, Persian, Autistic, Male Children’s Speech
تأثیر روش آواز آهنگین برکیفیت گفتار کودکان درخودمانده ( اوتیستیک) هفت تا ده ساله پسر فارسی زبان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Improvement of Reading Performance Through Vision Therapy
بهبود عملکرد خواندن از طریق مداخلات دیداری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Improvement of Reading Performance Through Vision Therapy
بهبود عملکرد خواندن از طریق مداخلات دیداری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles