You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML اثربخشی روش های آموزش توجه براساس برنامه فلچر و روش بازتوانی شناختی یارانه ای بر اجتناب شناختی و کارکردهای اجرایی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص
مرضیه السادات خلیلی، سیده علیا عمادیان *، رمضان حسن زاده
چکیده   -   Abstract  
XML اثربخشی توان‌بخشی‌شناختی رایانه‌یار بر نیمرخ عصب‌شناختی دانش‌آموزان تیزهوش
محمد فاتحی، سعید رضایی *، پرویز شریفی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML پیش‌بینی خود ناتوان سازی تحصیلی بر اساس ترس از ارزیابی منفی، باورهای فراشناختی، کمال گرایی با توجه به نقش واسطه ای جهت گیری هدف در دانش آموزان: ارائه مدل ساختاری
Naser Ghaffarzade، RANA Saken Azary *، MOHAMMAD AzadAbdollahpour، naeme Moheb
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOC)
XML تدوین بسته آموزشی مبتنی بر فرایندهای تعبیریِ شناختیِ منظر و نگاره-زمینه و تأثیر آن بر نگارش توصیفی دانش‌آموزان پایه پنجم دبستان
دکتر مریم سادات فیاضی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML تأثیر القای تصویری تهدید مرگ و بیماری کرونا بر دسترسی پذیری فکر مرگ: یک مطالعۀ آزمایشی مبتنی بر نظریۀ مدیریت وحشت
دکتر پگاه نجات *، آقای علی حیرانی طبس
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML ویژگی های روان سنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسش نامه تجارب حافظه (MEQ-SF)
سید علی کاظمی رضایی، علیرضا مرادی *، مهناز شاهقلیان، محمدحسین عبدالهی، هادی پرهون
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML ویژگی های روانسنجی مؤلفه بازداری کارکردهای اجرایی: مقایسه افراد عادی با اختلالات بالینی
خانم الهه آشورزاده، دکتر سید محمد حسین موسوی نسب *، دکتر افسانه توحیدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس حساسیت پردازش حسی
مهندس ترانه عطاری، دکتر نرگس رادمان، دکتر علی قاضی زاده *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML ما چقدر واقع گرا هستیم؟ : بررسی میزان مطابقت بین ادراک ما و واقعیت بیرونی
آقا آرمان رضایتی چران، دکتر شهریار غریب زاده *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML ساخت و اعتباریابی مقیاس اندوخته شناختی سالمندان
خانم فاطمه هادی، دکتر ماهگل توکلی *، دکتر پریسا نیلفروشان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML مقایسه اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمه ای (tDCS) و درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر کنترل بازداری و توجه انتخابی بزرگسالان مبتلا به اختلال بیش فعالی/نقص توجه
خانم سارا مرادی کلارده، دکتر نیلوفر میکائیلی *، دکتر محمد نریمانی، دکتر عباسعلی حسین خانزاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML تاثیر آرایش تمرین و دستورالعمل های کانون توجه بر کارکردهای اجرایی در سالمندان
ناهید بناری *، زهرا انتظاری خراسانی، مرضیه بلالی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML بررسی رابطه خطی ساده و چندگانه قدرت تحمل ابهام ، انعطاف پذیری روانشناختی و سبک های تفکر با خلاقیت شناختی و هیجانی
طاهره الهی *، فرشته حسنی، فاِِیزه نصیری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML تشخیص زودهنگام بیماری آلزایمر بااستفاده از MRI مبتنی بر شبکه عصبی کانولوشنی و منطق فازی
دکتر الهام عسکری *، آقای حسین پورقلی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML مدل پردازش واج شناختی در کودکان با اختلال خواندن و اختلال ریاضی: عامل همبودی یا مؤلفه افتراق‌ساز
دکتر حمیدرضا حسن آبادی *، خانم زهرا کاکولوند
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML بررسی تأثیر هشت هفته تمرین جسمانی مبتنی بر واقعیت مجازی بر شاخص های کینماتیکی راه رفتن، قدرت عضلانی و تعادل زنان مبتلا به MS
سمیه طاهری، شهاب پروین پور *، مرضیه بلالی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML بررسی میزان تاثیر راهکارهای طراحی معماری فضاها برمبنای مقایسه عملکرد تفاوت‌های جنسیتی در توانایی چرخش ذهنی
خانم فاطمه صادقی، دکتر شقایق چیت ساز *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML بررسی سیر تحولی توانایی های توجهی در کودکان پیش دبستانی و دبستانی با تحول طبیعی
مهتاب نوروزیان، وحید نجاتی *، فریبرز باقری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به تازه های علوم شناختی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2022 CC BY-NC 4.0 | Advances in Cognitive Science

Designed & Developed by : Yektaweb