Journal archive for Google Scholar Robot!

Advances in Cognitive Science

تازه های علوم شناختی



Volume 6, Number 1 (2004-4)


کاربردهای بالینی علوم‌شناختی
کاربردهای بالینی علوم‌شناختی
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

آشنایی با برنامه‌ها و نهادهای ارزیابی پژوهش
آشنایی با برنامه‌ها و نهادهای ارزیابی پژوهش
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

روند پژوهش و متغیرها
روند پژوهش و متغیرها
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

اختلال زبان در اسکیزوفرنیا: یک اختلال یادگیری رشدی
اختلال زبان در اسکیزوفرنیا: یک اختلال یادگیری رشدی
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

اسکیزوفرنیا و ساختار زبان
اسکیزوفرنیا و ساختار زبان
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

تغییرپذیری افکار خودکشی
تغییرپذیری افکار خودکشی
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

اسکیزوفرنیا و یادگیری زبان دوم
اسکیزوفرنیا و یادگیری زبان دوم
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

یک مدل‌ چند بعدی در اختلال وسواسی – اجباری
یک مدل‌ چند بعدی در اختلال وسواسی – اجباری
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

Frequency of Patterns of Obsessive - Compulsive Symptoms
بررسی فراوانی الگوی علائم اختلال وسواسی - جبری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Frequency of Suicidal Ideation in High School Students in Abdanan, Ilam Province
فراوانی افکار خودکشی در دانش‌آموزان دبیرستانی شهرستان آبدانان استان ایلام
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Prevalence of Attention - Deficit/Hyperactivity Disorder in a Group of University Students
شیوع اختلال بیش‌فعالی – کم‌توجهی در گروهی از دانشجویان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Relationship Between Burnout Syndrome in Mothers In Nursing Career and Their Children's Behavioral Problems
ارتباط سندرم فرسودگی شغلی مادران پرستار با مشکلات رفتاری کودکان آنها
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Anger Management Group Therapy With Cognitive Behavior Approach in Institution Adolescents
گروه درمانی مدیریت خشم با رویکرد شناختی - رفتاری در نوجوانان مؤسسه‌ای
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effects of Two Types of Computer Assisted Intervention on Spelling Scores of Primary School Children With Attention- Deficit/ Hyperactivity Disorder
تأثیر دو نوع مداخله رایانه‌ای بر نمرات املای کودکان دبستانی مبتلا به اختلال بیش‌فعالی – کم‌توجهی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Relations of Metaphors and Depressed Mood
بررسی ارتباط بین استعاره‌ها و خلق افسرده
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparing Some Speech and Linguistics Characteristics of Persons With Schizophrenia to The Control Group
مقایسه‌ برخی از ویژگی‌های گفتاری و زبانی افراد مبتلا به اسکیزوفرنیا با گروه شاهد
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Validation and Reliability Assessment of The Persian Version of Obsessive Beliefs Questionnaire-44
اعتبار و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه باورهای وسواسی – 44
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Reliability and Feasibility of The Persian Version of The Structured Diagnostic Interview for DSM-IV (SCID)
پایایی و قابلیت اجرای نسخۀ فارسی مصاحبۀ ساختار یافتۀ تشخیصی برای SCID) DSM-IV)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Reliability of The Persian Translation of The Composite International Diagnostic Interview (Cidi) for Diagnosing Schizophrenia and Bipolar Disorder
پایایی نسخه فارسی مصاحبه تشخیصی جامع بین‌المللی (CIDI) برای تشخیص اسکیزوفرنیا و اختلال دو قطبی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles