
اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهنآگاهی بر کنترل بازداری و توجه انتخابی بزرگسالان مبتلا به اختلال بیشفعالی/نقص توجه
مقایسه اثربخشی روشهای آموزش توجه بر اساس برنامه Fletcher و روش بازتوانی شناختی رایانهای بر اجتناب شناختی کارکردهای اجرایی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص
پیشبینی خودناتوانسازی تحصیلی بر اساس ترس از ارزیابی منفی، باورهای فراشناختی، کمالگرایی با توجه به نقش واسطهای جهتگیری هدف در دانشآموزان: ارائه مدل ساختاری
تدوین بسته آموزشی مبتنی بر فرایندهای تعبیری شناختی منظر و نگارهزمینه و تأثیر آن بر مهارت نگارش توصیفی دانشآموزان پایه ششم دبستان
تأثیر القای تصویری تهدید مرگ و بیماری کرونا بر دسترسیپذیری فکر مرگ: یک مطالعۀ آزمایشی مبتنی بر نظریۀ مدیریت وحشت
بررسی رابطه خطی ساده و چندگانه قدرت تحمل ابهام، انعطافپذیری شناختی و سبکهای تفکر با خلاقیت شناختی و هیجانی