سه شنبه 11 شهریور 1404
|
English
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و زمینهها
هیات تحریریه
دبیران علمی نشریه
فلودیاگرام و فرایند بررسی
پایگاههای نمایه کننده
سیاست های انتشار نشریه
سیاست های مالی
آرشیو مقالات
مقالات پذیرفته شده
آخرین شماره نشریه
کلیه شمارههای نشریه
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
دریافت فرم تعهدنامه و تعارض منافع
اصول اخلاق نشر
اصول اخلاق مطالعات پزشکی
اصول اخلاق مطالعات روانشناسی
سیاست های داوری
سیاست تعارض منافع
برای داوران
سیاست های داوری
لیست داوران
ثبت نام و اشتراک
فرم اشتراک خبرنامه
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
ارسال مقاله
مشابهت یاب
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
دوره 24، شماره 2 - ( تابستان 1401 )
نسخه کامل (تابستان 1401)
اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهنآگاهی بر کنترل بازداری و توجه انتخابی بزرگسالان مبتلا به اختلال بیشفعالی/نقص توجه
ص. 12-1
10.30514/ICSS.24.2.1
سارا مرادی کلارده
،
نیلوفر میکائیلی
*
،
محمد نریمانی
،
عباسعلی حسین خانزاده
چکیده
(2730 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(990 دریافت)
تاثیر آرایش تمرین و دستورالعملهای کانون توجه بر کارکردهای اجرایی در سالمندان
ص. 28-13
10.30514/ICSS.24.2.13
ناهید بناری
،
زهرا انتظاری خراسانی
*
،
مرضیه بلالی
چکیده
(1672 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(590 دریافت)
مقایسه اثربخشی روشهای آموزش توجه بر اساس برنامه Fletcher و روش بازتوانی شناختی رایانهای بر اجتناب شناختی کارکردهای اجرایی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص
ص. 42-29
10.30514/ICSS.24.2.29
مرضیه السادات خلیلی
،
سیده علیا عمادیان
*
،
رمضان حسن زاده
چکیده
(2515 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(686 دریافت)
پیشبینی خودناتوانسازی تحصیلی بر اساس ترس از ارزیابی منفی، باورهای فراشناختی، کمالگرایی با توجه به نقش واسطهای جهتگیری هدف در دانشآموزان: ارائه مدل ساختاری
ص. 56-43
10.30514/ICSS.24.2.43
ناصر غفارزاده
،
رعنا ساکن آذری
*
،
محمد آزاد عبداللهپور
،
نعیمه محب
چکیده
(2237 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(799 دریافت)
تدوین بسته آموزشی مبتنی بر فرایندهای تعبیری شناختی منظر و نگارهزمینه و تأثیر آن بر مهارت نگارش توصیفی دانشآموزان پایه ششم دبستان
ص. 70-57
10.30514/ICSS.24.2.57
مریمسادات فیاضی
*
چکیده
(1476 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(519 دریافت)
تأثیر القای تصویری تهدید مرگ و بیماری کرونا بر دسترسیپذیری فکر مرگ: یک مطالعۀ آزمایشی مبتنی بر نظریۀ مدیریت وحشت
ص. 83-71
10.30514/ICSS.24.2.71
پگاه نجات
*
،
علی حیرانی طبس
چکیده
(1781 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(453 دریافت)
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه تجارب حافظه
ص. 98-84
10.30514/ICSS.24.2.84
سیدعلی کاظمی رضایی
،
علیرضا مرادی
*
،
مهناز شاهقلیان
،
محمدحسین عبدالهی
،
هادی پرهون
چکیده
(1735 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(770 دریافت)
ویژگیهای روانسنجی مؤلفه بازداری کارکردهای اجرایی: مقایسه افراد عادی با اختلالات بالینی
ص. 112-99
10.30514/ICSS.24.2.99
الهه آشورزاده
،
سید محمد حسین موسوی نسب
*
،
افسانه توحیدی
چکیده
(1698 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(655 دریافت)
بررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس حساسیت پردازش حسی
ص. 126-113
10.30514/ICSS.24.2.113
ترانه عطاری
،
نرگس رادمان
،
علی قاضیزاده
*
چکیده
(2560 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(921 دریافت)
طراحی و اعتباریابی مقیاس اندوخته شناختی سالمندان
ص. 140-127
10.30514/ICSS.24.2.127
فاطمه هادی
،
ماهگل توکلی
*
،
پریسا نیلفروشان
چکیده
(1913 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(690 دریافت)
بررسی رابطه خطی ساده و چندگانه قدرت تحمل ابهام، انعطافپذیری شناختی و سبکهای تفکر با خلاقیت شناختی و هیجانی
ص. 155-141
10.30514/ICSS.24.2.141
طاهره الهی
*
،
فرشته حسنی
،
فائزه نصیری
چکیده
(2144 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(760 دریافت)
ما چقدر واقعگرا هستیم؟: بررسی میزان مطابقت بین ادراک ما و واقعیت بیرونی
ص. 167-156
10.30514/ICSS.24.2.156
آرمان رضایتی چران
،
شهریار غریبزاده
*
چکیده
(1914 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(627 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS