برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
روانشناسی تصمیم‌گیری: تأثیر پیگیری اطلاعات بی‌فایده و غیرابزاری بر انتخاب‌ و تصمیم‌گیری (12114 دریافت)
نوروترانسمیترها و شناخت: بخش اول (سیستم‌های کولینرژیک، دوپامینرژیک، آدرنرژیک، سروتونرژیک و گابائرژیک) (11083 دریافت)
نگاهی به تفکر و زبان (9196 دریافت)
اثر برنامه آموزش مهارت‌های زندگی بر عملکرد دانش‌آموزان سال چهارم دبستان (3805 دریافت)
شادمانی و عوامل مؤثر بر آن (3516 دریافت)
جایگاه مشاوران مدارس و موانع مشاوره: نقد کیفی (2892 دریافت)
تحلیلی بر فراشناخت و شناخت‌درمانی (2416 دریافت)
مفهوم هیستــری (2415 دریافت)
نظریه ذهن: رویکردی جدید به روانشناسی تحولی (2347 دریافت)
زبان‌شناسی شناختی و استعاره (2157 دریافت)
گروه درمانی مدیریت خشم با رویکرد شناختی - رفتاری در نوجوانان مؤسسه‌ای (1987 دریافت)
بررسی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر اساس ابعاد روان‌نژندی‌گرایی و برون‌گرایی (1899 دریافت)
هنجاریابی آزمون خلاقیت (1877 دریافت)
روند تحولی خلاقیت در کودکان (1612 دریافت)
تأثیر آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر افزایش یادگیری و یادداری متون درسی مختلف (1518 دریافت)
نوروبیولوژی پاداش و اعتیاد (1489 دریافت)
معرفی کتاب: انواع تفکر (1289 دریافت)
بررسی فرآیند دلبستگی به مکان در مطالعات ‌شهری با رویکرد روان‌شناسی ‌شناختی (1285 دریافت)
تفاوت‌های فردی در سبک‌های هویت و بهزیستی روان‌شناختی: نقش تعهد هویت (1134 دریافت)
مواجهه با خشونت در نوجوانان: عوامل شناختی-رفتاری و انعطاف‌پذیری (1132 دریافت)
الگوی سرشت و منش در افراد مبتلا به اختلال شخصیت ضداجتماعی و مقایسه آن با هنجار جامعه ایران (1117 دریافت)
تفاوت بینایان و نابینایان در روش‌های مقوله‌بندی مفاهیم شناختی (1108 دریافت)
عملکرد تحصیلی نوجوانان مبتلا به اختلال دوقطبی نوع یک و تأثیر همبودی سایر اختلالات روانپزشکی (1096 دریافت)
اثر آموزش موسیقی بر توانایی‌های هوشی خردسالان (1043 دریافت)
شیوع علایم وسواس فکری - عملی در نوجوانان و میزان هم ابتلایی آن با سایر علایم روان پزشکی (1042 دریافت)
اعتبار و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه باورهای وسواسی – 44 (1024 دریافت)
مقایسه فعالیت سیستم های مغزی - رفتاری بیماران مبتلا به اختلال وسواس و افراد بهنجار (1004 دریافت)
تأثیر علوم شناختی بر روانشناسی معاصر (900 دریافت)
اثربخشی آموزش کنترل استرس در کاهش اضطراب و افسردگی شرکت‌کنندگان در کلاس کنکور (876 دریافت)
رابطه باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی (876 دریافت)
معرفی کتاب: روانشناسی تحلیل اطلاعات (870 دریافت)
اثر شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر کیفیت زندگی افراد افسرده (غیربالینی) (855 دریافت)
تأثیر آموزش مهارت‌های ادراک بینایی بر بهبود عملکرد خواندن در دانش‌آموزان نارساخوان (843 دریافت)
تحول کارکردهای اجرایی در دختران و پسران پیش دبستانی و دبستانی (پنج تا 12 ساله) مبتلا به اختلال نقص توجه/بیش فعالی شهر اصفهان (816 دریافت)
نقایص کارکردهای اجرایی در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه - بیش‌فعالی (807 دریافت)
اثر مسدود کننده های کانال های پتاسیم و کلسیم و باکلوفن بر اثربخشی داروهای ضد افسردگی در مدل آزمون شنای اجباری (791 دریافت)
نقص پردازش اجتماعی در آژنزی کورپوس کالوزوم (780 دریافت)
اثربخشی آموزش مهارت‌های روانی- حرکتی بر کارکردهای اجرایی کودکان پیش‌دبستانی دارای اختلالات یادگیری غیرکلامی (778 دریافت)
بررسی و مقایسه کارکردهای اجرایی در بیماران مبتلا به اختلال افسردگی اساسی و وسواسی-جبری با افراد سالم (749 دریافت)
تأثیر بازی‌های رایانه‌ای بر توانایی چرخش ذهنی نوجوانان (739 دریافت)
بررسی اختلالات افسردگی و شناختی سالمندان و ارتباط آنها با یکدیگر (737 دریافت)
مقایسه کارکردهای اجرایی و توجه در کودکان پیش دبستانی دچار ناتوانی های یادگیری عصب روان شناختی / تحولی با کودکان عادی (725 دریافت)
عملکرد زبانی و شناختی نیمکره های راست و چپ بیماران آسیب دیده مغزی فارسی زبان (715 دریافت)
مقایسه اثر بخشی و عوارض جانبی ترازودون و نورتریپتیلین در بیماران میانسال مبتلا به اختلال افسردگی اساسی غیر پسیکوتیک (702 دریافت)
شادمانی و شخصیت: بررسی مروری (692 دریافت)
تقابل واژه های هیجان و شناخت در لغت نامه های زبان فارسی (686 دریافت)
دانش زبان از دیدگاه چامسکی (675 دریافت)
درمان شناختی – رفتاری زود هنگام، برای کاهش نشانه‌های استرس ناشی از تروما (پس از یک جراحت جسمی) (664 دریافت)
اثربخشی آموزش مبتنی بر فراشناخت، بر تنظیم هیجانی و هیجان تحصیلی ریاضی دانش آموزان دوره متوسطه دوم (663 دریافت)
بررسی رابطۀ باورهای انگیزشی و راهبردهای شناختی- فراشناختی با پیشرفت تحصیلی: آزمون مدل‌های رقیب (662 دریافت)
جمع کل آمار: 198261

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به تازه های علوم شناختی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2019 All Rights Reserved | Advances in Cognitive Science

Designed & Developed by : Yektaweb