Journal archive for Google Scholar Robot!
Advances in Cognitive Science
تازه های علوم شناختی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 19, Number 3 (2017-10)
A Phenomenological Study of Narratives of High- School Students with Different MIs about English Language and Learning
پدیدارشناسی دیدگاه دانش آموزان دوره ی متوسطه با هوش های چندگانه، نسبت به زبان انگلیسی و یادگیری آن
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of Arrangement on Enumeration
بررسی تاثیر چیدمان بر سرعت شمارش
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Teaching Metacognitive Skills in Teacher Education
آموزش مهارت های فراشناختی در تربیت معلم
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effectiveness of a Brain Compatible Learning on Cognitive Flexibility and Selective Attention of Students
اثر یادگیری سازگار با مغز بر انعطاف پذیری شناختی و توجه انتخابی دانش آموزان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparing Different Memory Dimensions in Amnestic Mild Cognitive Impairment and Healthy Controls
مقایسه ابعاد گوناگون حافظه در بیماران مبتلا به نقص شناختی خفیف (نوع فراموشکار) و افراد سالم
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effectiveness of Traditional Music Training in 50-65 old Females Working Memory of Alzheimer’s Association in Iran
تاثیر موسیقی سنتی بر بهبود حافظه فعال زنان سالمند 50 تا 65 ساله انجمن آلزایمر ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Investigation of Diachronic changes and Synchronic Differences of the Verb ‘Xāstan’ on the basis of Cognitive Approach of basic event Schemas
بررسی تغییرات درزمانی و تفاوت های هم زمانی فعل <خواستن> در زبان فارسی، برپایه ی رویکرد شناختی طرح واره های رخدادی بنیادین
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effectiveness of Electromyography Biofeedback with Relaxation Training on Psychological Symptoms in Migraine Patients: Single Case Study
بررسی اثر بیوفیدبک الکترومیوگرافی همراه با آموزش آرمیدگی بر علایم روانشناختی بیماران مبتلا به میگرن مزمن: پژوهش مورد منفرد
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles