
تاثیر هدایت توجه اولیه بر محدودیتهای توجهی مرکزی تکالیف دوگانه با سطوح دشواری متفاوت: یک مطالعه پتانسیل وابسته به رویداد
مقایسه پردازش اطلاعات اجتماعی بر اساس مدل شناختی اجتماعی Crick و Dodgeدر کودکان با و بدون اختلال بینظمی خلق اخلالگر
تدوین بسته آموزشی مبتنی بر مولفههای شناختی تفکر انتقادی، حل مسئله و فراشناخت و تاثیر آن بر تابآوری دانشآموزان
بررسی نقش امواج مغزی در تمایزگذاری کودکان مبتلا به بیماریهای انگلی رودهای و کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/بیشفعالی در شهرستان کرج
اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر تحمل پریشانی، خودپنداره بدنی و بهشیاری در زنان متقاضی جراحی زیبائی