جمعه 10 فروردین 1403
|
English
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و زمینهها
هیات تحریریه
دبیران علمی نشریه
فلودیاگرام و فرایند بررسی
پایگاههای نمایه کننده
سیاست های انتشار نشریه
سیاست های مالی
آرشیو مقالات
مقالات پذیرفته شده
آخرین شماره نشریه
کلیه شمارههای نشریه
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
دریافت فرم تعهدنامه و تعارض منافع
اصول اخلاق نشر
اصول اخلاق مطالعات پزشکی
اصول اخلاق مطالعات روانشناسی
سیاست های داوری
سیاست تعارض منافع
برای داوران
سیاست های داوری
لیست داوران
ثبت نام و اشتراک
فرم اشتراک خبرنامه
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
ارسال مقاله
مشابهت یاب
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
دوره 11، شماره 4 - ( زمستان 1388 )
رویکردی شناختی به یک فعل چندمعنای فارسی
ص. 11-1
لیلا شریفی
*
چکیده
(2838 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2279 دریافت)
بررسی اختلالات افسردگی و شناختی سالمندان و ارتباط آنها با یکدیگر
ص. 17-12
فریبا یزدخواستی
*
چکیده
(2671 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3759 دریافت)
مقایسه ناگویی هیجانی و هوش هیجانی در دانش آموزان تیزهوش و عادی
ص. 28-18
محمدعلی بشارت
*
،
معصومه کریمی
،
نیما قربانی
،
عباس رحیمی نژاد
چکیده
(3562 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2011 دریافت)
بررسی نقش واسطه ای باورهای ناسازگار مرکزی و باورهای اختلال خوردن در علایم اختلال خوردن و پیوند والدینی
ص. 39-29
زینب شایقیان
*
،
مریم وفایی
،
کاظم رسو لزاده طباطبایی
چکیده
(2398 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(901 دریافت)
کارآیی تحلیل عملکردی شغل در تحلیل کارکردهای شناختی
ص. 47-40
زهره موسوی
*
،
حمیدرضا عریضی
،
ابوالقاسم نوری
،
محمدباقر کجباف
،
مریم قانع نیا
،
مجید کاظم لو
چکیده
(2529 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1141 دریافت)
تأثیر آمایه ذهنی بر عملکرد حل مسأله: تله خبرگی
ص. 62-48
جواد صالحی
*
،
علیرضا کاکاوند
چکیده
(6297 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1388 دریافت)
رابطهی باورهای معرفت شناختی و انگیزشی دانشجویان دچار درگیری شناختی
ص. 74-63
اکبر رضائی
*
،
ابراهیم آقازاده
،
علی محمدزاده
چکیده
(2927 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1271 دریافت)
پژوهش تربیتی: علم یا فلسفه؟ بررسی پیآمدهای روش شناسی علوم شناختی در تعلیم تربیت
ص. 85-75
محمود تلخابی
*
چکیده
(3288 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1445 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS