You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML رابطه خوش‌بینی تحصیلی با سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان: نقش واسطه‌ای نشخوار فکری
علی جلگه، محمدحسن غنی‌فر *، تکتم‌سادات جعفر طباطبایی، سمانه سادات جعفرطباطبایی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی اثربخشی روش تحریک Forbrainبر توجه شنیداری در کودکان دارای اختلال بیش فعالی/نقص توجه 11-6 سال
سیده نینا قدمگاهی ثانی *، احمد سوری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML سنجش درجات استرس بر اساس تست استروپ با استفاده از مقاومت الکتریکی پوست
بشری هاتف، ژیلا پیرزاد جهرمی *، سعید رمضانپور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طراحی و اعتبارسنجی برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی و تاثیر آن بر بازداری پاسخ کودکان پیش‌دبستانی
سحر شریعتی، علیرضا کیامنش *، ولی‌الله فرزاد
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه توان شبیه‌سازی حرکتی کودکان فلج مغزی و کودکان سالم: نقش شناخت جسمی‌شده
ساناز تاج‌الدینی، علیرضا خرمایی *، محمد نامی، امیرسعید مولودی، حمیدرضا فرپور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی مداخله کمک‌های اولیه مهارت‌های ارتباطی نوجوان بر سبک‌های ارتباطی، خردمندی، سبک‌های تفکر و سبک‌های تصمیم‌گیری نوجوانان 15-13 ساله
آزاده طایفی نصرآبادی، منصوره بهرامی‌پور اصفهانی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی پاسخ مغزی به فرآیند مبتداسازی در زبان فارسی بر مبنای مدل Friederici
دل انگیز دلیر، مهدی پورمحمد *، ارسلان گلفام، رضا خسروآبادی، مهناز کربلائی صادق
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مطالعه مهارت‌های واژگانی‌معنایی بزرگسالان مبتلا به اتیسم فارسی‌زبان بر پایه پروتکل ارزیابی مهارت‌های ارتباطی مونترال
شاهد زندیه راد، شهلا رقیب دوست *، محمد تقی جغتایی، ارسلان گلفام
چکیده   -   Abstract  
Back to Original Issue


طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

Designed & Developed by : Yektaweb