You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
رابطه خوشبینی تحصیلی با سازگاری تحصیلی دانشآموزان: نقش واسطهای نشخوار فکری علی جلگه، محمدحسن غنیفر
*، تکتمسادات جعفر طباطبایی، سمانه سادات جعفرطباطبایی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی اثربخشی روش تحریک Forbrainبر توجه شنیداری در کودکان دارای اختلال بیش فعالی/نقص توجه 11-6 سال سیده نینا قدمگاهی ثانی
*، احمد سوری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
سنجش درجات استرس بر اساس تست استروپ با استفاده از مقاومت الکتریکی پوست بشری هاتف، ژیلا پیرزاد جهرمی
*، سعید رمضانپور
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
طراحی و اعتبارسنجی برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی و تاثیر آن بر بازداری پاسخ کودکان پیشدبستانی سحر شریعتی، علیرضا کیامنش
*، ولیالله فرزاد
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه توان شبیهسازی حرکتی کودکان فلج مغزی و کودکان سالم: نقش شناخت جسمیشده ساناز تاجالدینی، علیرضا خرمایی
*، محمد نامی، امیرسعید مولودی، حمیدرضا فرپور
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
اثربخشی مداخله کمکهای اولیه مهارتهای ارتباطی نوجوان بر سبکهای ارتباطی، خردمندی، سبکهای تفکر و سبکهای تصمیمگیری نوجوانان 15-13 ساله آزاده طایفی نصرآبادی، منصوره بهرامیپور اصفهانی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی پاسخ مغزی به فرآیند مبتداسازی در زبان فارسی بر مبنای مدل Friederici دل انگیز دلیر، مهدی پورمحمد
*، ارسلان گلفام، رضا خسروآبادی، مهناز کربلائی صادق
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مطالعه مهارتهای واژگانیمعنایی بزرگسالان مبتلا به اتیسم فارسیزبان بر پایه پروتکل ارزیابی مهارتهای ارتباطی مونترال شاهد زندیه راد، شهلا رقیب دوست
*، محمد تقی جغتایی، ارسلان گلفام
چکیده - Abstract
Back to Original Issue