سه شنبه 1 فروردین 1402
|
English
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و زمینهها
هیات تحریریه
دبیران علمی نشریه
فلودیاگرام و فرایند بررسی
پایگاههای نمایه کننده
سیاست های انتشار نشریه
سیاست های مالی
آرشیو مقالات
مقالات پذیرفته شده
آخرین شماره نشریه
کلیه شمارههای نشریه
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
دریافت فرم تعهدنامه و تعارض منافع
اصول اخلاق نشر
اصول اخلاق مطالعات پزشکی
اصول اخلاق مطالعات روانشناسی
سیاست های داوری
سیاست تعارض منافع
برای داوران
سیاست های داوری
لیست داوران
ثبت نام و اشتراک
فرم اشتراک خبرنامه
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
ارسال مقاله
مشابهت یاب
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
دوره 22، شماره 2 - ( تابستان 1399 )
نسخه کامل (تابستان 1399)
تبیین خرد بر اساس ذهنیت فلسفی، دیدگاهگیری اجتماعی و خودبازداری در دانشجویان
ص. 11-1
10.30699/icss.22.2.1
مینا چراغ زاده
،
رسول کردنوقابی
*
چکیده
(2610 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(812 دریافت)
ویژگیهای روانسنجی و ساختار عاملی نسخه فارسی مقیاس سنجش کاهش اهمیت تأخیری
ص. 21-12
10.30699/icss.22.2.12
هاشم جبرائیلی
*
،
مهسا فعله گری
،
طناز صیدی
چکیده
(1835 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(614 دریافت)
اعتباریابی آزمون تفکر راهبردی مدیران بر اساس مؤلفههای جامعیت فکری، تواضع فکری و انعطافپذیری شناختی
ص. 32-22
10.30699/icss.22.2.22
میثم صادقی
،
حسین حسن پور
*
چکیده
(2043 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(725 دریافت)
تاثیر مدالیته در آموزش حافظه کاری بر عملکرد توجه کودکان با اختلال نقصتوجه/بیش-فعالی در آزمون CANTAB
ص. 44-33
10.30699/icss.22.2.33
طلبعه شیخ فندرسکی
،
علیرضا مرادی
*
،
محمد عفت پناه
،
میثم صادقی
چکیده
(2089 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(605 دریافت)
اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر علائم روانشناختی و درد بیماران مبتلا به تالاسمی ماژور
ص. 53-45
10.30699/icss.22.2.45
فروغ نقیبی
،
حسن احدی
*
،
بیوک تاجری
،
محمد رضا صیرفی
چکیده
(2350 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(690 دریافت)
اثر تمرین شناختی بر یادگیری از طریق مشاهده در مهارت پرتاب دارت
ص. 62-54
10.30699/icss.22.2.54
مریم کاویانی
*
،
بهروز عبدلی
،
رضا ابراهیمی
چکیده
(2012 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(551 دریافت)
بررسی میزان تاثیر عوامل شناختی فردی، محیطی و آموزشی بر کیفیت آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان و اساتید بالینی پردیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران – رامسر
ص. 70-63
10.30699/icss.22.2.63
علی سیاه پشت خاچکی
*
،
عرفان قدیرزاده
،
حسین فیروزی
،
فاطمه حسین زاده دوگلسر
،
علی مراد حیدری گرجی
،
مبین برارپور
چکیده
(1746 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(371 دریافت)
ارزیابی هیجان ضمن پیام از طریق پردازش گفتار هیجانی مبتنی بر استفاده از ویژگیهای MFCC و STFT
ص. 81-71
10.30699/icss.22.2.71
مهسا روانبخش
،
سعید ستایشی
*
،
میرمحسن پدرام
،
آزاده میرزایی
چکیده
(1997 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(579 دریافت)
بررسی تأثیر یک عنصر شهری (پل) بر عملکرد مغز شهروندان
ص. 101-82
10.30699/icss.22.2.82
علی عزیزی ناصرآباد
*
،
عباسعلی شاهرودی
چکیده
(1963 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(707 دریافت)
توسعه مدل اکوسیستم شناختی رمزارز
ص. 110-102
10.30699/icss.22.2.102
محمد رضا تقوا
*
،
زهرا جلائیان زعفرانی
چکیده
(3001 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(626 دریافت)
بررسی اثربخشی درمان توانبخشی شناختی در کنترل استرس و اضطراب دانشآموزان دختر دوره دوم دبیرستان
ص. 119-111
10.30699/icss.22.2.111
لیلی اخلاقی جامی
،
پیمان حسنی ابهریان
*
،
حسن احدی
،
علیرضا کاکاوند
چکیده
(2632 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(811 دریافت)
تاثیر روش تدریس گفتگویی در حلقههای کندوکاو فلسفی بر تفکر تاملی دانشآموزان ابتدایی
ص. 131-120
10.30699/icss.22.2.120
فریده حمیدی
*
،
محمدرضا امام جمعه
،
امیر نامی
چکیده
(1967 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(586 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS