You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML مشکلات شناختی سالمندان ایرانی مبتلا به نقص شناختی خفیف: مطالعه‌ای کیفی در راستای تدوین بسته توانمندسازی شناختی
محمد قادری رمازی، ماهگل توکلی *، مجید برکتین، احمد عابدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بازتعریف مفهوم حل ‎مسئله اجتماعی بر اساس داستان‌های کلیله و دمنه
زهرا نفر، اسماعیل سعدی‌پور *، فریبرز درتاج، حسن اسدزاده، صغرا ابراهیمی قوام
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر شناخت اجتماعی و سرمایه روان‌شناختی مدیران مدارس
سید سلیمان حسینی‌نیک، سید یوسف رسولی، میثم صادقی *، مجتبی سلم‌آبادی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه‌ اثربخشی ذهن‌آگاهی و تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای بر همدلی درکودکان دارای اختلال نقص توجه/بیش فعالی
ندا رفیعی طاری، علیرضا مرادی *، تارا رضاپور، میثم صادقی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML پیش‌بینی تأثیر تحریف‌های شناختی و شدت قمار بر ولع قمار در افراد مبتلا به اختلال قمار با نقش تعدیل‌کننده سابقه مصرف مواد
رقیه نجفی ده‌جلالی، پیمان حسنی ابهریان، محسن داداشی *، حجت‌اله فراهانی، علی‌رضا فریدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه اثربخشی روش‌های مداخله فراتشخصی یکپارچه‌نگر و راه حل‌محور بر استرس پس از ضربه در قربانیان تجاوز جنسی
اسد اسدی حسن‌وند، اسماعیل صدری دمیرچی *، حسین قمری کیوی، علی شیخ الاسلامی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML فعالیت پتانسیل میدانی محلی در پاسخ به محرک مربعی مشکی در قشر اولیه بینایی میمون آزمایشگاهی
فرشته خدائی، سید حسین ساداتی *، رضا لشگری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارائه یک هستان‌شناسی شناختی برای توسعه طرح کار و ستد
ندا باقرزاده، سعید ستایشی *، سمانه یزدانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی ویژگی‌های طیفی مرتبط با اختلال وسواسی_جبری در الکتروانسفالوگرافی کمی
امیررضا فرخزادی، هادی معتمدی، علی شهبازی *، محمد قدیری، محمدعلی نظری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML شناسایی شایستگی‌های شناختی مدیران مدارس ابتدایی
سیده مهسا موسوی، حسین خنیفر *، جواد پورکریمی، محمود تلخابی، ناهید نادری‌بنی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML افزایش سطح پیچیدگی شناختی یادگیرندگان در خواندن و نوشتن از طریق مدل تدریس مبتنی بر عمق دانش
میثم کرمی *، زهره کرمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اعتبارسنجی بسته‌ استعاری Cardillo برای آزمایش فرضیه‌های عصبی در مورد استعاره و به ‌کارگیری آن در مبتلایان به اختلال وسواسی‌-جبری و افراد عادی
روزبه شمسا، مهدی پورمحمد *، علی مشهدی، زنیره سلیمی‌
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

Designed & Developed by : Yektaweb