Journal archive for Google Scholar Robot!
Advances in Cognitive Science
تازه های علوم شناختی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 15, Number 1 (2013-4)
Theory of Mind in Obsessive- Compulsive Disorder patients versus Normal Individuals
مقایسۀ نظریۀ ذهن در مبتلایان به اختلال وسواسی- اجباری و افراد بهنجار
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Design And Development Of the Time Discrimination Threshold Computerized Task
طراحی و ساخت آزمون رایانه ای برای اندازه گیری آستانۀ افتراقی زمان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Physiological and Electrophysiological Hearing Tests in Migrainers
بررسی نتایج آزمون های فیزیولوژیک و الکتروفیزیولوژیک شنوایی در افراد مبتلا به میگرن
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
On the Relationship between Relative Clause Awareness and Reading Comprehension: The Assessment Test for Syntactic Awareness
رابطۀ درک جملات موصولی و درک متن: ابزار سنجش درک نحوی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of Visualization-Based Teaching Approach on Understanding the Concept of Limit and the Spatial Ability Amongst High School Students
بررسی تأثیر تدریس بر میزان درک دانش آموزان دختر سال سوم ریاضی از مفهوم حد و رشد توانایی فضایی آنها با تأکید برفعالیت های مبتنی بر تجسم
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Comparison of Memory and Cognitive Confidence among Patients with Obsessive - Compulsive Disorder (Checker-Type), Generalized Anxiety Disorder and Normal Group
مقایسۀ اعتماد به حافظه و شناخت در بیماران مبتلا به اختلال وسواس-اجباری (از نوع وارسی)، اختلال اضطراب منتشر وگروه بهنجار
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Explanation of Aggressive Behavior of Male Students to Familiar and Stranger Person through Interaction of Cognition and Personality
تبیین رفتار پرخاشگرانه دانش آموزان پسر به فرد غریبه و آشنا از طریق تعامل شناخت و شخصیت
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles