Journal archive for Google Scholar Robot!
Advances in Cognitive Science
تازه های علوم شناختی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 4, Number 4 (2003-1)
تفاوتهای فردی در ساختار نگرش
تفاوتهای فردی در ساختار نگرش
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
نقص پردازش اجتماعی در آژنزی کورپوس کالوزوم
نقص پردازش اجتماعی در آژنزی کورپوس کالوزوم
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
پاسخهای آمیگدال در انسان هنگام مواجهه با چهرههای خوشحال و بیتفاوت و ارتباط آن با اضطراب
پاسخهای آمیگدال در انسان هنگام مواجهه با چهرههای خوشحال و بیتفاوت و ارتباط آن با اضطراب
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
فرهنگ و شخصیت: شرح مختصری از یک تلاقی
فرهنگ و شخصیت: شرح مختصری از یک تلاقی
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
چرا مکالمه آنقدر آسان است؟
چرا مکالمه آنقدر آسان است؟
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
فلسفه ویتگنشتاین و رویکرد بُعدی به طبقه بندی بیماریهای روانپزشکی: یک طرح مقدماتی
فلسفه ویتگنشتاین و رویکرد بُعدی به طبقه بندی بیماریهای روانپزشکی: یک طرح مقدماتی
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
An Analysis of Metacognition and Cognitive Therapy
استدلال، استنتاج و زبان؛ مروری بر ادبیات و بررسی روشهای عملی ارزیابی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
An Analysis of Metacognition and Cognitive Therapy
تحلیلی بر فراشناخت و شناختدرمانی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Verbal and Visual Memories in Children with ADHD on Ritalin Vs No Treatment
حافظه کلامی و بصری در ADHD: مقایسه کودکان تحت درمان و بدون درمان ریتالین
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effectiveness of a Coping Strategy Training Course
تأثیر آموزش شیوههای مقابلهای بر کاهش استرس کارمندان مرکز تحقیقات و تکنولوژی هستهای
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Farsi Version of the Balloon Analogue Risk Task: An Instrument for the Assessment of Riskful-Decision Making
معرفی نسخه فارسی آزمون خطرپذیری بادکنکی: ابزاری رفتارسنج برای بررسی تمایلات مخاطرهجویی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A Tool for the Assessment of Word Recognition in First Grade Farsi Books
تهیه ابزار ارزیابی بازشناسی کلمههای کتاب فارسی پایه اول ابتدایی و بررسی روایی و پایایی آن در تهران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles