You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML ارائه یک مدل محاسباتی الکتروفیزیولوژی بهبودیافته از عملکرد مغز در حالت توجه دیداری
سید عابد حسینی ، محمد باقر نقیبی سیستانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی تأثیر بازی رایانه ای بر حل مسئله و تفکر انتقادی دانش آموزان
مینا اسماعیلی ، حسن عشایری، مهناز استکی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اثر آموزش تنظیم هیجان مبتنی بر مدل گروس، بر میزان سازگاری عاطفی و اجتماعی مردان جوان
مسعود کریمی فر، احسان دین پرور ، مرضیه سادات روح الامینی، محمد علی بشارت
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اختلالات حافظه در زنان مبتال به اسکلروز چندگانه: شواهدی از آزمون حافظه ی آینده نگر/گذشته نگر
حسین زارع، رقیه محمدی قره قوزلو
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه ی شاخص های عصب روان شناختی مرتبط با کارکردهای اجرایی در افراد مبتلا به اختلال شخصیت ضد اجتماعی، وسواسی-جبری و بهنجار
انسیه آنتیک چی ، ایمان اله بیگدلی، پرویز صباحی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه ی الگوی فعالیت سیستم های مغزی رفتاری، تاب آوری و شیوه های حل مساله در دختران فراری و بهنجار
فرشته پورمحسنی کلوری ، مریم دشتی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ساختار عاملی مدل همدلی براساس پرسش نامه ی بهره ی همدلی در یک نمونه ی بزرگ سال ایرانی
پانته آ موسوی، زهره خسروی ، غلامرضا دهشیری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی اثر آموزش راهبردهای یادگیری خود تنظیمی بر تاخیر رضایت مندی دانش آموزان دبیرستانی
کاظم برزگر بفروبی ، اکرم السادات هاشمی، حسن زارعی محمودآبادی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به تازه های علوم شناختی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2019 All Rights Reserved | Advances in Cognitive Science

Designed & Developed by : Yektaweb