You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML بررسی روایی و پایایی نسخه‌ی فارسی پرسشنامه پادوآ (اصلاحی دانشگاه ایالتی واشنگتن) در جمعیت دانشجویان سالم ایرانی
گیتی شمس ، حسین کاویانی، یعقوب اسماعیلی ترکانبوری، نرگس ابراهیم‌خانی، علیرضا امین‌منش
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه نیم‌رخ حافظه‌ی کودکان عادی با کودکان دچار ناتوانی‌های یادگیری در املا، ریاضی و روخوانی
محمدباقر کجباف ، زهرا لاهیجانیان، احمد عابدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تحلیل نظام تصمیم‌گیری معتادان، پیش و پس از درمان نگه‌دارنده با متادون (در آزمون خطرپذیری بادکنکی، با استفاده از مدل‌سازی شناختی)
حامد اختیاری ، آرش خدادادی، محمدمهدی کرامتی، امیر دزفولی، هومن صفایی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیرات 2-212،55 WIN هیپوکامپ پشتی بر یادگیری وابسته به وضعیت اسکوپولامین
مرتضی پیری ، محمد ناصحی، مریم‌السادات شاهین، محمدرضا زرین‌دست
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی اثر کوتاه‌مدت آموزش کارکردهای‌ اجرایی، بر کاهش نشانه‌های کمبود توجه و بیش‌فعالی در دانش‌آموزان پسر دورۀ ابتدایی شهر اصفهان
فاطمه صاحبان ، شعله امیری، محمد باقر کجباف، احمد عابدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسۀ طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه و ریشه‌های والدینی آنها در مبتلایان به اختلال شخصیت وسواسی- اجباری، اختلال وسواسی- اجباری و گروه غیربالینی
دکتر لادن فتی ، زهرا نوعی، علی اصغر اصغرنژاد فرید، احمد عاشوری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی تأثیر جنسیت بر نتایج نسخۀ فارسی آزمون دایکوتیک حافظۀ شنوایی- کلامی
مریم آقاملایی ، زهرا جعفری، علی اکبر طاهایی، ریحانه توفان، محمدرضا کیهانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به تازه های علوم شناختی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2020 All Rights Reserved | Advances in Cognitive Science

Designed & Developed by : Yektaweb