جمعه 17 آذر 1402
|
English
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و زمینهها
هیات تحریریه
دبیران علمی نشریه
فلودیاگرام و فرایند بررسی
پایگاههای نمایه کننده
سیاست های انتشار نشریه
سیاست های مالی
آرشیو مقالات
مقالات پذیرفته شده
آخرین شماره نشریه
کلیه شمارههای نشریه
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
دریافت فرم تعهدنامه و تعارض منافع
اصول اخلاق نشر
اصول اخلاق مطالعات پزشکی
اصول اخلاق مطالعات روانشناسی
سیاست های داوری
سیاست تعارض منافع
برای داوران
سیاست های داوری
لیست داوران
ثبت نام و اشتراک
فرم اشتراک خبرنامه
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
ارسال مقاله
مشابهت یاب
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
دوره 21، شماره 4 - ( زمستان 1398 )
نسخه کامل (زمستان 1398)
مقایسه تکانشگری سرعتِ پاسخ و تکانشگری انتخاب در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/بیشفعالی و کودکان عادی
ص. 11-1
10.30699/icss.21.4.1
عباس بخشیپور
،
غلامرضا چلبیانلو
،
فرناز جهانبین
*
چکیده
(3943 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(896 دریافت)
اثربخشی اصلاح سوگیری توجه بر سوگیری توجه، سوگیری پیش توجه و وسوسه در معتادان در حال ترک
ص. 22-12
10.30699/icss.21.4.12
علی نوروزی
،
نجمه حمید
*
،
کیومرث بشلیده
،
سید علی مرعشی
چکیده
(3579 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(788 دریافت)
بررسی حافظه شرح حال و سبکهای پردازش هویت در نوجوانان مهاجر افغان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه
ص. 32-23
10.30699/icss.21.4.23
فاطمه صنمبری
،
علیرضا مرادی
*
،
مریم مقدسین
،
ویدا سادات میرابوالفتحی
،
مهدی پارویی
چکیده
(3807 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(740 دریافت)
مدلسازی دینامیکی اختلال افسردگی اساسی و محاسبه سرعت وقوع: بازگشت دورههای اختلال افسردگی
ص. 45-33
10.30699/icss.21.4.33
سید اسماعیل حسینی
*
،
محمد پویان
،
علیرضا ولیزاده
،
علیرضا مرادی
چکیده
(3455 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(793 دریافت)
مقایسه پردازش شناختی دانشجویانِ با دانش عمیق و سطحی در حل مسائل تفسیر نمودار تابع ریاضی: یک مطالعه پتانسیل وابسته به رویداد
ص. 57-46
10.30699/icss.21.4.46
نجمه فرساد
،
سید حسن علم الهدایی
*
،
علی مقیمی
،
سحر مقیمی
،
مهدی جباری نوقابی
چکیده
(3441 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(597 دریافت)
تبیین مولفههای برنامه درسی تربیت معلم بر مبنای نظریه شناخت موقعیتی
ص. 73-58
10.30699/icss.21.4.58
عرفانه قاسمپور خوشرودی
،
محمود تلخابی
*
،
مرضیه دهقانی
،
کیوان صالحی
چکیده
(4774 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1837 دریافت)
رابطه بین فرآیندهای شناختی پاس و تفکر آیندهنگر در کودکان با اختلال طیف اوتیسم
ص. 83-74
10.30699/icss.21.4.74
مریم صمدی
،
امیر قمرانی
*
،
سالار فرامرزی
چکیده
(3582 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(723 دریافت)
بررسی تاثیر داروی بومتاناید بر میزان توجه به اجزای چهره در کودکان و نوجوانان با اختلال طیف اوتیسم با استفاده از سیستم ردیاب چشمی
ص. 93-84
10.30699/icss.21.4.84
احمد دلربایی
،
مهدی تهرانیدوست
*
،
محمدتقی جغتایی
،
کتایون رازجویان
،
آناهیتا خرمی بنارکی
،
راحله ملاجانی
چکیده
(4028 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(739 دریافت)
اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر منبع کنترل و انگیزش پیشرفت دانش آموزان دارای مشکلات یادگیری
ص. 102-94
10.30699/icss.21.4.94
مهناز استکی
*
،
زهرا فدایی وطن
،
افسانه قنبری پناه
،
رویا کوچک انتظار
چکیده
(4187 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(787 دریافت)
درک و بیان حروف اضافه مکانی و غیرمکانی در کودکان مبتلا به آسیب ویژه زبانی در مقایسه با کودکان طبیعی در چارچوب زبانشناسی شناختی
ص. 112-103
10.30699/icss.21.4.103
سبا ولیزاده
،
بهروز محمودی بختیاری
*
،
محمد هادی فلاحی
،
مریم فهام
چکیده
(3356 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(618 دریافت)
بازشناسی هیجان مبتنی بر همجوشی اطلاعات چندوجهی با استفاده از مدل ترکیبی یادگیری هیجانی مغز
ص. 127-113
10.30699/icss.21.4.113
زینب فرهودی
،
سعید ستایشی
*
،
فربد رزازی
،
اعظم ربیعی
چکیده
(3619 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(789 دریافت)
اثربخشی آموزش تریز بر ذهنیت فلسفی و راهبردهای فراشناختی دانشآموزان دختر
ص. 141-128
10.30699/icss.21.4.128
حسنعلی ویسکرمی
*
،
زینب بیرانوند
،
زهرا بیرانوند
چکیده
(3107 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(543 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS