چهارشنبه 13 اسفند 1399
|
English
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و زمینهها
هیات تحریریه
فلودیاگرام و فرایند بررسی
سیاست های انتشار نشریه
سیاست های مالی
اخبار نشریه
آرشیو مقالات
مقالات پذیرفته شده
آخرین شماره نشریه
کلیه شمارههای نشریه
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
دریافت فرم تعهدنامه و تعارض منافع
اصول اخلاق نشر
اصول اخلاق مطالعات پزشکی
اصول اخلاق مطالعات روانشناسی
سیاست های داوری
سیاست تعارض منافع
برای داوران
سیاست های داوری
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
ارسال مقاله
مشابهت یاب
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
دوره 18، شماره 4 - ( زمستان 1395 )
مقایسه ی توجه ماندگار و مهار پاسخ در بزرگسالان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی و افراد بهنجار حین تغییر بار شناختی آزمون عملکرد پیوسته
ص. 1-10
آتنا تیمورتاش
،
فرناز قاسمی
،
مهدی تهرانی دوست
چکیده
(2299 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(642 دریافت)
اثربخشی آموزش مدیریت حافظه هیجانی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان
ص. 11-23
مسعود کریمی فر
،
احسان دین پرور
،
مریم جواهری محمدی
،
فریده حسین ثابت
،
حسین بجانی
چکیده
(2900 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(696 دریافت)
مقایسه انعطاف پذیری شناختی، نظریه ذهن و حافظه کاری در دانشجویان دارای نشانه های وسواسی- جبری و گروه بهنجار
ص. 24-37
دکتر ایمان اله بیگدلی
،
ماریه بادین
،
پرویز صباحی
چکیده
(5083 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2171 دریافت)
روابط علی نگرانی و حمله های نگرانی در بیمارن مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه
ص. 38-49
نعمت اله سنایی نسب
،
دکتر علیرضا مرادی
،
جعفر حسنی
چکیده
(2080 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(405 دریافت)
اثر تمرینات شناختی بر انجماد راه رفتن بیماران مبتلا به پارکینسون
ص. 50-59
مهدی ضامنی مطلق
،
دکتر مریم نزاکت الحسینی
،
حمید صالحی
،
احمد چیت ساز
چکیده
(1875 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(658 دریافت)
نقص بازشناسی هیجان چهره در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی با و بدون اختلال سلوک در مقایسه با کودکان عادی
ص. 60-71
محمد علی نظری
،
سروش نصری
،
ایرج گودرزی
،
حسن شاهرخی
چکیده
(2527 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(763 دریافت)
تأثیر پدیده ی سرکوب تکرار و فرکانس محرک شنیداری بر ادراک زمان و پتانسیل های برانگیخته شده ی شنیداریN1 و P2
ص. 72-87
محمد علی نظری
،
هدی جلال کمالی
چکیده
(1946 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(785 دریافت)
اثربخشی آموزش والدین با رویکرد آدلری بر کارکردهای اجرایی کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی
ص. 88-99
شهناز هاشمی ملکشاه
،
حمید علیزاده
،
شهلا پزشک
،
فریبا سهیلی
چکیده
(2509 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1181 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS