دوره 21، شماره 2 - ( تابستان 1398 )                   جلد 21 شماره 2 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

The effect of Socratic dialogic teaching on sixth grade students' attention and academic achievement. Advances in Cognitive Science. 2019; 21 (2)
URL: http://icssjournal.ir/article-1-883-fa.html
مطالعه تاثیر تدریس گفت و شنود سقراطی بر عملکرد توجه و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی. تازه های علوم شناختی. 1398; 21 (2)

URL: http://icssjournal.ir/article-1-883-fa.html


چکیده:   (516 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
     
نوع مطالعه: پژوهشي اصیل | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: ۱۳۹۷/۱۲/۶ | پذیرش: ۱۳۹۷/۱۲/۶ | انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۶

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به تازه های علوم شناختی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2019 All Rights Reserved | Advances in Cognitive Science

Designed & Developed by : Yektaweb