شنبه 28 تیر 1404
|
English
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و زمینهها
هیات تحریریه
دبیران علمی نشریه
فلودیاگرام و فرایند بررسی
پایگاههای نمایه کننده
سیاست های انتشار نشریه
سیاست های مالی
آرشیو مقالات
مقالات پذیرفته شده
آخرین شماره نشریه
کلیه شمارههای نشریه
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
دریافت فرم تعهدنامه و تعارض منافع
اصول اخلاق نشر
اصول اخلاق مطالعات پزشکی
اصول اخلاق مطالعات روانشناسی
سیاست های داوری
سیاست تعارض منافع
برای داوران
سیاست های داوری
لیست داوران
ثبت نام و اشتراک
فرم اشتراک خبرنامه
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
ارسال مقاله
مشابهت یاب
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
دوره 4، شماره 2 - ( تابستان 1381 )
Working Memory and Language Processing
ص. 14-5
Alan Baddeley
*
چکیده
(2134 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1754 دریافت)
Long-term Effects of Reading Problems
ص. 21-15
Ake Olofsson
*
چکیده
(1977 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(773 دریافت)
Consciousness: A Two-by-Two Matrix
ص. 36-22
چکیده
(2060 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(690 دریافت)
Creating False Memories with Phonologically-related Words under Focused and Divided Attention Conditions
ص. 44-37
عبدالحسین عبدالهی
*
چکیده
(2202 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(927 دریافت)
Toward a More Realistic Constructivism
ص. 57-45
خسرو باقری نوع پرست
*
چکیده
(2124 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1205 دریافت)
The Onset of Reading Acquisition: Before and After School-start
ص. 66-58
چکیده
(2015 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(792 دریافت)
Memory from Presentation Modes: Evidences from Communication, Educational and Media Studies
ص. 88-67
محمدرضا افضل نیا
*
چکیده
(2149 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(947 دریافت)
Does the Cue’s Feature Matter?
ص. 95-89
طاها قلی پور
*
،
سمیرا فاروق
،
امین جهانبخش
،
پروانه حاتمی
،
مهدی ملک پور
چکیده
(2229 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(844 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS