پنجشنبه 16 تیر 1401
|
English
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و زمینهها
هیات تحریریه
فلودیاگرام و فرایند بررسی
سیاست های انتشار نشریه
سیاست های مالی
اخبار نشریه
آرشیو مقالات
مقالات پذیرفته شده
آخرین شماره نشریه
کلیه شمارههای نشریه
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
دریافت فرم تعهدنامه و تعارض منافع
اصول اخلاق نشر
اصول اخلاق مطالعات پزشکی
اصول اخلاق مطالعات روانشناسی
سیاست های داوری
سیاست تعارض منافع
برای داوران
سیاست های داوری
لیست داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
ارسال مقاله
مشابهت یاب
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
دوره 4، شماره 2 - ( تابستان 1381 )
Working Memory and Language Processing
ص. 14-5
Alan Baddeley
*
چکیده
(1671 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(997 دریافت)
Long-term Effects of Reading Problems
ص. 21-15
Ake Olofsson
*
چکیده
(1493 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(578 دریافت)
Consciousness: A Two-by-Two Matrix
ص. 36-22
چکیده
(1537 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(489 دریافت)
Creating False Memories with Phonologically-related Words under Focused and Divided Attention Conditions
ص. 44-37
عبدالحسین عبدالهی
*
چکیده
(1622 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(679 دریافت)
Toward a More Realistic Constructivism
ص. 57-45
خسرو باقری نوع پرست
*
چکیده
(1596 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(813 دریافت)
The Onset of Reading Acquisition: Before and After School-start
ص. 66-58
چکیده
(1511 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(580 دریافت)
Memory from Presentation Modes: Evidences from Communication, Educational and Media Studies
ص. 88-67
محمدرضا افضل نیا
*
چکیده
(1576 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(670 دریافت)
Does the Cue’s Feature Matter?
ص. 95-89
طاها قلی پور
*
،
سمیرا فاروق
،
امین جهانبخش
،
پروانه حاتمی
،
مهدی ملک پور
چکیده
(1683 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(595 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS