برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
درمان اختلال بیش فعالی کم توجهی ADHD با رویکرد شناختی رفتاری (693 مشاهده)
مقایسه انعطاف پذیری شناختی، نظریه ذهن و حافظه کاری در دانشجویان دارای نشانه های وسواسی- جبری و گروه بهنجار (612 مشاهده)
تحلیل محتوای کتابهای ریاضی مقطع ابتدایی بر اساس دیدگاه برنامه درسی جروم برونر (600 مشاهده)
مروری بر نظریات آدلر (572 مشاهده)
زبان‌شناسی شناختی و استعاره (442 مشاهده)
اثر یادگیری سازگار با مغز بر انعطاف پذیری شناختی و توجه انتخابی دانش آموزان (404 مشاهده)
پرسش‌نامۀ توانایی‌های شناختی: طراحی و بررسی خصوصیات روان‌سنجی (378 مشاهده)
اثربخشی شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی (MBCT) در کاهش افکار خودآیند منفی، نگرش ناکارآمد، افسردگی و اضطراب: پیگیری 60 روزه (370 مشاهده)
اثربخشی آموزش کارکرد های اجرایی بر عملکرد تحصیلی کودکان با ناتوانی یادگیری املا (369 مشاهده)
شبکۀ معنایی حرف اضافۀ فارسی"از" در چهارچوب معنی شناسی شناختی (364 مشاهده)
یادگیری در رویکرد شناختی (360 مشاهده)
میزان عود در اختلال دوقطبی نوع یک: پیگیری 17 ماهه بیماران مبتلا به اولین دوره مانیا (351 مشاهده)
بررسی تغییرات درزمانی و تفاوت های هم زمانی فعل <خواستن> در زبان فارسی، برپایه ی رویکرد شناختی طرح واره های رخدادی بنیادین (349 مشاهده)
تکانش‌گری و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در بیماران مبتلا به اختلالات دو قطبی و افسردگی اساسی (341 مشاهده)
آموزش مهارت های فراشناختی در تربیت معلم (337 مشاهده)
مقایسه ناگویی هیجانی و هوش هیجانی در دانش آموزان تیزهوش و عادی (332 مشاهده)
مقایسه ابعاد گوناگون حافظه در بیماران مبتلا به نقص شناختی خفیف (نوع فراموشکار) و افراد سالم (327 مشاهده)
تأثیر آموزش ذهن آگاهی بر حافظه ی کاری و بازداری رفتاری بزرگسالان مبتلا به اختلال نقص توجه / بیش فعالی (324 مشاهده)
رابطه سبک‌های تفکر و رویکردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی دانشجویان (324 مشاهده)
تاثیر موسیقی سنتی بر بهبود حافظه فعال زنان سالمند 50 تا 65 ساله انجمن آلزایمر ایران (323 مشاهده)
بررسی اثر بیوفیدبک الکترومیوگرافی همراه با آموزش آرمیدگی بر علایم روانشناختی بیماران مبتلا به میگرن مزمن: پژوهش مورد منفرد (323 مشاهده)
رابطه کارکردهای اجرایی عصبی- شناختی با اختلال‌های رشدی (322 مشاهده)
اثر آموزش کارکردهای اجرایی مبتنی بر زندگی روزمره، بر کارکردهای اجرایی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی (319 مشاهده)
کارکردهای شناختی، نوروپسیکولوژیک، و نورولوژیک بیماران وسواسی با و بدون علایم افسردگی در مقایسه با هم و با گروه بهنجار (319 مشاهده)
پدیدارشناسی دیدگاه دانش آموزان دوره ی متوسطه با هوش های چندگانه، نسبت به زبان انگلیسی و یادگیری آن (316 مشاهده)
پایایی و قابلیت اجرای نسخۀ فارسی مصاحبۀ ساختار یافتۀ تشخیصی برای SCID) DSM-IV) (314 مشاهده)
شیوع علایم وسواس فکری - عملی در نوجوانان و میزان هم ابتلایی آن با سایر علایم روان پزشکی (309 مشاهده)
اثربخشی آموزش مدیریت حافظه هیجانی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان (303 مشاهده)
مقایسه کارکردهای اجرایی و توجه در کودکان پیش دبستانی دچار ناتوانی های یادگیری عصب روان شناختی / تحولی با کودکان عادی (301 مشاهده)
اثربخشی آموزش حل مسأله شناختی- اجتماعی بر بهبود روابط بین فردی تغییر رفتارهای اجتماعی و ادراک خودکارآمدی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری (300 مشاهده)
فراوانی افکار خودکشی در دانش‌آموزان دبیرستانی شهرستان آبدانان استان ایلام (299 مشاهده)
انسجام بین شناخت و هیجان در تربیت (297 مشاهده)
بررسی فرآیند دلبستگی به مکان در مطالعات ‌شهری با رویکرد روان‌شناسی ‌شناختی (293 مشاهده)
مقایسه کارکردهای اجرایی خودتنظیمی هیجان و انگیزش در زیرمجموعه‌های اختلال کمبود توجه – بیش‌فعالی بر اساس مدل بارکلی (291 مشاهده)
ویژگی های روان سنجی نسخه فارسی مقیاس تفکر خلاف واقع برای حوادث منفی (291 مشاهده)
اثر مسدود کننده های کانال های پتاسیم و کلسیم و باکلوفن بر اثربخشی داروهای ضد افسردگی در مدل آزمون شنای اجباری (290 مشاهده)
بررسی اعتبار و روایی عاملی آزمون خواندن و نارساخوانی(نما) (289 مشاهده)
علایم و ویژگی‌های افکار مزاحم ناخواسته در جمعیت بالینی و غیربالینی (289 مشاهده)
اثربخشی آموزش مهارت‌های روانی- حرکتی بر کارکردهای اجرایی کودکان پیش‌دبستانی دارای اختلالات یادگیری غیرکلامی (289 مشاهده)
رابطه باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی (288 مشاهده)
معرفت‌شناسی تکوینی پیاژه (288 مشاهده)
اثربخشی آموزش والدین با رویکرد آدلری بر کارکردهای اجرایی کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی (279 مشاهده)
ﺑﺮرﺳﻲ ﺳﺎﺧﺘﺎر ﻋﺎﻣﻠﻲ، رواﻳﻲ و ﭘﺎﻳﺎﻳﻲ ﻣﻘﻴﺎس وﺳﻮاس ﻣﺮگ (278 مشاهده)
شمارش، شناخت، تمایز اسامی شمار و ناشمار: معناشناسی عدد (276 مشاهده)
بررسی الگوی سازوکارهای دفاعی با توجه به میزان تفکر خلاق (276 مشاهده)
بررسی اثر آموزش راهبردهای یادگیری خود تنظیمی بر تاخیر رضایت مندی دانش آموزان دبیرستانی (274 مشاهده)
اعتبار و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه باورهای وسواسی – 44 (271 مشاهده)
هنجاریابی آزمون خلاقیت (270 مشاهده)
گروه درمانی مدیریت خشم با رویکرد شناختی - رفتاری در نوجوانان مؤسسه‌ای (270 مشاهده)
مفهوم هیستــری (269 مشاهده)
جمع کل آمار: 131499

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به تازه های علوم شناختی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2018 All Rights Reserved | Advances in Cognitive Science

Designed & Developed by : Yektaweb