برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
درمان اختلال بیش فعالی کم توجهی ADHD با رویکرد شناختی رفتاری (1568 مشاهده)
مروری بر نظریات آدلر (1335 مشاهده)
تحلیل محتوای کتابهای ریاضی مقطع ابتدایی بر اساس دیدگاه برنامه درسی جروم برونر (1061 مشاهده)
مقایسه انعطاف پذیری شناختی، نظریه ذهن و حافظه کاری در دانشجویان دارای نشانه های وسواسی- جبری و گروه بهنجار (1031 مشاهده)
زبان‌شناسی شناختی و استعاره (769 مشاهده)
پرسش‌نامۀ توانایی‌های شناختی: طراحی و بررسی خصوصیات روان‌سنجی (677 مشاهده)
میزان عود در اختلال دوقطبی نوع یک: پیگیری 17 ماهه بیماران مبتلا به اولین دوره مانیا (675 مشاهده)
شبکۀ معنایی حرف اضافۀ فارسی"از" در چهارچوب معنی شناسی شناختی (653 مشاهده)
یادگیری در رویکرد شناختی (583 مشاهده)
اثر یادگیری سازگار با مغز بر انعطاف پذیری شناختی و توجه انتخابی دانش آموزان (580 مشاهده)
اثربخشی آموزش حل مسأله شناختی- اجتماعی بر بهبود روابط بین فردی تغییر رفتارهای اجتماعی و ادراک خودکارآمدی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری (571 مشاهده)
رابطه کارکردهای اجرایی عصبی- شناختی با اختلال‌های رشدی (539 مشاهده)
اثربخشی شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی (MBCT) در کاهش افکار خودآیند منفی، نگرش ناکارآمد، افسردگی و اضطراب: پیگیری 60 روزه (527 مشاهده)
شمارش، شناخت، تمایز اسامی شمار و ناشمار: معناشناسی عدد (516 مشاهده)
بررسی رابطه سبک دلبستگی و سلامت روان با واسطه‌گری خلاقیت هیجانی (515 مشاهده)
اثربخشی آموزش کارکرد های اجرایی بر عملکرد تحصیلی کودکان با ناتوانی یادگیری املا (514 مشاهده)
میزان شیوع اختلالات شخصیت و رابطه ی آن با سبک های دلبستگی در مراجعین به کلینیک های روان شناختی شهر تهران (501 مشاهده)
شادمانی و عوامل مؤثر بر آن (493 مشاهده)
تکانش‌گری و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در بیماران مبتلا به اختلالات دو قطبی و افسردگی اساسی (488 مشاهده)
آموزش مهارت های فراشناختی در تربیت معلم (487 مشاهده)
فراوانی افکار خودکشی در دانش‌آموزان دبیرستانی شهرستان آبدانان استان ایلام (485 مشاهده)
مقایسه ناگویی هیجانی و هوش هیجانی در دانش آموزان تیزهوش و عادی (483 مشاهده)
نظریه ذهن: رویکردی جدید به روانشناسی تحولی (481 مشاهده)
بررسی اعتبار و روایی عاملی آزمون خواندن و نارساخوانی(نما) (481 مشاهده)
اثر آموزش کارکردهای اجرایی مبتنی بر زندگی روزمره، بر کارکردهای اجرایی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی (480 مشاهده)
پایایی و قابلیت اجرای نسخۀ فارسی مصاحبۀ ساختار یافتۀ تشخیصی برای SCID) DSM-IV) (479 مشاهده)
تأثیر آموزش ذهن آگاهی بر حافظه ی کاری و بازداری رفتاری بزرگسالان مبتلا به اختلال نقص توجه / بیش فعالی (471 مشاهده)
بررسی تغییرات درزمانی و تفاوت های هم زمانی فعل <خواستن> در زبان فارسی، برپایه ی رویکرد شناختی طرح واره های رخدادی بنیادین (467 مشاهده)
بررسی وضعیت پژوهش‌های حوزه خواب در ایران (467 مشاهده)
هنجاریابی آزمون خلاقیت (459 مشاهده)
شیوع علایم وسواس فکری - عملی در نوجوانان و میزان هم ابتلایی آن با سایر علایم روان پزشکی (457 مشاهده)
مقایسه ابعاد گوناگون حافظه در بیماران مبتلا به نقص شناختی خفیف (نوع فراموشکار) و افراد سالم (454 مشاهده)
بررسی فرآیند دلبستگی به مکان در مطالعات ‌شهری با رویکرد روان‌شناسی ‌شناختی (454 مشاهده)
بررسی دانش و نگرش گروهی از ارامنه تهران در مورد اعتیاد و مصرف مواد (447 مشاهده)
استخراج دانش مفهومی از متن با استفاده از الگوهای زبانی و معنایی (446 مشاهده)
گروه درمانی مدیریت خشم با رویکرد شناختی - رفتاری در نوجوانان مؤسسه‌ای (446 مشاهده)
رابطه سبک‌های تفکر و رویکردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی دانشجویان (444 مشاهده)
رابطه باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی (441 مشاهده)
بررسی اثر بیوفیدبک الکترومیوگرافی همراه با آموزش آرمیدگی بر علایم روانشناختی بیماران مبتلا به میگرن مزمن: پژوهش مورد منفرد (439 مشاهده)
مقایسه کارکردهای اجرایی و توجه در کودکان پیش دبستانی دچار ناتوانی های یادگیری عصب روان شناختی / تحولی با کودکان عادی (438 مشاهده)
ارایه‌ی نقشه‌ی شناختی و مدل محاسباتی از عملکرد مغز در استرس هیجانی (438 مشاهده)
تاثیر موسیقی سنتی بر بهبود حافظه فعال زنان سالمند 50 تا 65 ساله انجمن آلزایمر ایران (434 مشاهده)
اثربخشی آموزش مدیریت حافظه هیجانی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان (433 مشاهده)
انسجام بین شناخت و هیجان در تربیت (433 مشاهده)
حافظه ی روزمره ی نوجوانان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه؛ قبل و بعد از درمان شناختی- رفتاری (431 مشاهده)
شناخت اجتماعی و مغز آدمی (429 مشاهده)
علایم و ویژگی‌های افکار مزاحم ناخواسته در جمعیت بالینی و غیربالینی (427 مشاهده)
کارکردهای شناختی، نوروپسیکولوژیک، و نورولوژیک بیماران وسواسی با و بدون علایم افسردگی در مقایسه با هم و با گروه بهنجار (426 مشاهده)
اثربخشی آموزش مهارت‌های روانی- حرکتی بر کارکردهای اجرایی کودکان پیش‌دبستانی دارای اختلالات یادگیری غیرکلامی (424 مشاهده)
بررسی رابطه ی بین توانایی ذهن خوانی و پنج عامل بزرگ شخصیّت (423 مشاهده)
جمع کل آمار: 200790

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به تازه های علوم شناختی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2018 All Rights Reserved | Advances in Cognitive Science

Designed & Developed by : Yektaweb