برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
روانشناسی تصمیم‌گیری: تأثیر پیگیری اطلاعات بی‌فایده و غیرابزاری بر انتخاب‌ و تصمیم‌گیری (12054 دریافت)
نوروترانسمیترها و شناخت: بخش اول (سیستم‌های کولینرژیک، دوپامینرژیک، آدرنرژیک، سروتونرژیک و گابائرژیک) (11077 دریافت)
نگاهی به تفکر و زبان (9189 دریافت)
اثر برنامه آموزش مهارت‌های زندگی بر عملکرد دانش‌آموزان سال چهارم دبستان (3797 دریافت)
شادمانی و عوامل مؤثر بر آن (3507 دریافت)
جایگاه مشاوران مدارس و موانع مشاوره: نقد کیفی (2885 دریافت)
تحلیلی بر فراشناخت و شناخت‌درمانی (2413 دریافت)
مفهوم هیستــری (2402 دریافت)
نظریه ذهن: رویکردی جدید به روانشناسی تحولی (2341 دریافت)
زبان‌شناسی شناختی و استعاره (2155 دریافت)
گروه درمانی مدیریت خشم با رویکرد شناختی - رفتاری در نوجوانان مؤسسه‌ای (1980 دریافت)
بررسی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر اساس ابعاد روان‌نژندی‌گرایی و برون‌گرایی (1897 دریافت)
هنجاریابی آزمون خلاقیت (1874 دریافت)
روند تحولی خلاقیت در کودکان (1609 دریافت)
تأثیر آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر افزایش یادگیری و یادداری متون درسی مختلف (1518 دریافت)
نوروبیولوژی پاداش و اعتیاد (1482 دریافت)
معرفی کتاب: انواع تفکر (1289 دریافت)
بررسی فرآیند دلبستگی به مکان در مطالعات ‌شهری با رویکرد روان‌شناسی ‌شناختی (1283 دریافت)
تفاوت‌های فردی در سبک‌های هویت و بهزیستی روان‌شناختی: نقش تعهد هویت (1132 دریافت)
مواجهه با خشونت در نوجوانان: عوامل شناختی-رفتاری و انعطاف‌پذیری (1126 دریافت)
الگوی سرشت و منش در افراد مبتلا به اختلال شخصیت ضداجتماعی و مقایسه آن با هنجار جامعه ایران (1116 دریافت)
تفاوت بینایان و نابینایان در روش‌های مقوله‌بندی مفاهیم شناختی (1107 دریافت)
عملکرد تحصیلی نوجوانان مبتلا به اختلال دوقطبی نوع یک و تأثیر همبودی سایر اختلالات روانپزشکی (1094 دریافت)
اثر آموزش موسیقی بر توانایی‌های هوشی خردسالان (1039 دریافت)
شیوع علایم وسواس فکری - عملی در نوجوانان و میزان هم ابتلایی آن با سایر علایم روان پزشکی (1038 دریافت)
اعتبار و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه باورهای وسواسی – 44 (1024 دریافت)
مقایسه فعالیت سیستم های مغزی - رفتاری بیماران مبتلا به اختلال وسواس و افراد بهنجار (1003 دریافت)
تأثیر علوم شناختی بر روانشناسی معاصر (896 دریافت)
اثربخشی آموزش کنترل استرس در کاهش اضطراب و افسردگی شرکت‌کنندگان در کلاس کنکور (875 دریافت)
رابطه باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی (874 دریافت)
معرفی کتاب: روانشناسی تحلیل اطلاعات (869 دریافت)
اثر شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر کیفیت زندگی افراد افسرده (غیربالینی) (854 دریافت)
تأثیر آموزش مهارت‌های ادراک بینایی بر بهبود عملکرد خواندن در دانش‌آموزان نارساخوان (843 دریافت)
تحول کارکردهای اجرایی در دختران و پسران پیش دبستانی و دبستانی (پنج تا 12 ساله) مبتلا به اختلال نقص توجه/بیش فعالی شهر اصفهان (813 دریافت)
نقایص کارکردهای اجرایی در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه - بیش‌فعالی (806 دریافت)
اثر مسدود کننده های کانال های پتاسیم و کلسیم و باکلوفن بر اثربخشی داروهای ضد افسردگی در مدل آزمون شنای اجباری (786 دریافت)
اثربخشی آموزش مهارت‌های روانی- حرکتی بر کارکردهای اجرایی کودکان پیش‌دبستانی دارای اختلالات یادگیری غیرکلامی (776 دریافت)
نقص پردازش اجتماعی در آژنزی کورپوس کالوزوم (768 دریافت)
بررسی و مقایسه کارکردهای اجرایی در بیماران مبتلا به اختلال افسردگی اساسی و وسواسی-جبری با افراد سالم (749 دریافت)
تأثیر بازی‌های رایانه‌ای بر توانایی چرخش ذهنی نوجوانان (737 دریافت)
بررسی اختلالات افسردگی و شناختی سالمندان و ارتباط آنها با یکدیگر (737 دریافت)
مقایسه کارکردهای اجرایی و توجه در کودکان پیش دبستانی دچار ناتوانی های یادگیری عصب روان شناختی / تحولی با کودکان عادی (724 دریافت)
عملکرد زبانی و شناختی نیمکره های راست و چپ بیماران آسیب دیده مغزی فارسی زبان (712 دریافت)
مقایسه اثر بخشی و عوارض جانبی ترازودون و نورتریپتیلین در بیماران میانسال مبتلا به اختلال افسردگی اساسی غیر پسیکوتیک (702 دریافت)
شادمانی و شخصیت: بررسی مروری (692 دریافت)
تقابل واژه های هیجان و شناخت در لغت نامه های زبان فارسی (685 دریافت)
دانش زبان از دیدگاه چامسکی (675 دریافت)
درمان شناختی – رفتاری زود هنگام، برای کاهش نشانه‌های استرس ناشی از تروما (پس از یک جراحت جسمی) (663 دریافت)
اثربخشی آموزش مبتنی بر فراشناخت، بر تنظیم هیجانی و هیجان تحصیلی ریاضی دانش آموزان دوره متوسطه دوم (662 دریافت)
بررسی رابطۀ باورهای انگیزشی و راهبردهای شناختی- فراشناختی با پیشرفت تحصیلی: آزمون مدل‌های رقیب (659 دریافت)
جمع کل آمار: 197684

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به تازه های علوم شناختی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2019 All Rights Reserved | Advances in Cognitive Science

Designed & Developed by : Yektaweb