برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
نگاهی به تفکر و زبان (1211 دریافت)
شادمانی و عوامل مؤثر بر آن (937 دریافت)
گروه درمانی مدیریت خشم با رویکرد شناختی - رفتاری در نوجوانان مؤسسه‌ای (804 دریافت)
جایگاه مشاوران مدارس و موانع مشاوره: نقد کیفی (773 دریافت)
نظریه ذهن: رویکردی جدید به روانشناسی تحولی (698 دریافت)
زبان‌شناسی شناختی و استعاره (679 دریافت)
مفهوم هیستــری (657 دریافت)
تحلیلی بر فراشناخت و شناخت‌درمانی (656 دریافت)
نوروترانسمیترها و شناخت: بخش اول (سیستم‌های کولینرژیک، دوپامینرژیک، آدرنرژیک، سروتونرژیک و گابائرژیک) (610 دریافت)
تأثیر آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر افزایش یادگیری و یادداری متون درسی مختلف (581 دریافت)
اثر برنامه آموزش مهارت‌های زندگی بر عملکرد دانش‌آموزان سال چهارم دبستان (568 دریافت)
هنجاریابی آزمون خلاقیت (562 دریافت)
روند تحولی خلاقیت در کودکان (543 دریافت)
الگوی سرشت و منش در افراد مبتلا به اختلال شخصیت ضداجتماعی و مقایسه آن با هنجار جامعه ایران (537 دریافت)
بررسی فرآیند دلبستگی به مکان در مطالعات ‌شهری با رویکرد روان‌شناسی ‌شناختی (489 دریافت)
اعتبار و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه باورهای وسواسی – 44 (489 دریافت)
بررسی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر اساس ابعاد روان‌نژندی‌گرایی و برون‌گرایی (478 دریافت)
تفاوت‌های فردی در سبک‌های هویت و بهزیستی روان‌شناختی: نقش تعهد هویت (445 دریافت)
شیوع علایم وسواس فکری - عملی در نوجوانان و میزان هم ابتلایی آن با سایر علایم روان پزشکی (423 دریافت)
اثربخشی آموزش کنترل استرس در کاهش اضطراب و افسردگی شرکت‌کنندگان در کلاس کنکور (418 دریافت)
تأثیر علوم شناختی بر روانشناسی معاصر (401 دریافت)
اثربخشی آموزش مهارت‌های روانی- حرکتی بر کارکردهای اجرایی کودکان پیش‌دبستانی دارای اختلالات یادگیری غیرکلامی (378 دریافت)
نقایص کارکردهای اجرایی در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه - بیش‌فعالی (378 دریافت)
معرفی کتاب: انواع تفکر (376 دریافت)
مقایسه فعالیت سیستم های مغزی - رفتاری بیماران مبتلا به اختلال وسواس و افراد بهنجار (374 دریافت)
عملکرد تحصیلی نوجوانان مبتلا به اختلال دوقطبی نوع یک و تأثیر همبودی سایر اختلالات روانپزشکی (358 دریافت)
نوروبیولوژی پاداش و اعتیاد (356 دریافت)
مقایسه کارکردهای اجرایی و توجه در کودکان پیش دبستانی دچار ناتوانی های یادگیری عصب روان شناختی / تحولی با کودکان عادی (340 دریافت)
ارتباط آگاهی واج شناختی و نمره دیکته دانش آموزان فارسی زبان دوم ابتدایی (333 دریافت)
تأثیر هیجانات القاءشده مثبت و منفی بر نگرانی و نشخوار فکری ناشی از هیجانات منفی القاءشده قبلی (331 دریافت)
رابطه باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی (331 دریافت)
بررسی اختلالات افسردگی و شناختی سالمندان و ارتباط آنها با یکدیگر (330 دریافت)
مواجهه با خشونت در نوجوانان: عوامل شناختی-رفتاری و انعطاف‌پذیری (311 دریافت)
تحول کارکردهای اجرایی در دختران و پسران پیش دبستانی و دبستانی (پنج تا 12 ساله) مبتلا به اختلال نقص توجه/بیش فعالی شهر اصفهان (309 دریافت)
نقش متغیرهای شناختی، ابعاد فراشناختی و هیجانات در رفتار سوءمصرف مواد (306 دریافت)
اثربخشی درمان‌ شناختی- رفتاری گروهی در اختلال وسواسی – اجباری (304 دریافت)
بررسی و مقایسه کارکردهای اجرایی در بیماران مبتلا به اختلال افسردگی اساسی و وسواسی-جبری با افراد سالم (300 دریافت)
تبیین و ارزیابی دیدگاه سازنده‌گرایی (291 دریافت)
تأثیر آموزش مهارت‌های ادراک بینایی بر بهبود عملکرد خواندن در دانش‌آموزان نارساخوان (281 دریافت)
بررسی فراوانی الگوی علائم اختلال وسواسی - جبری (280 دریافت)
اثر آموزش موسیقی بر توانایی‌های هوشی خردسالان (278 دریافت)
تفاوت بینایان و نابینایان در روش‌های مقوله‌بندی مفاهیم شناختی (270 دریافت)
عملکرد زبانی و شناختی نیمکره های راست و چپ بیماران آسیب دیده مغزی فارسی زبان (267 دریافت)
اثربخشی آموزش مبتنی بر فراشناخت، بر تنظیم هیجانی و هیجان تحصیلی ریاضی دانش آموزان دوره متوسطه دوم (267 دریافت)
تشخیص صرع به‌ کمک ارزیابی‌های کیفی و کمّی آشوب‎گون سیگنال‎های مغزی (260 دریافت)
مقایسه ناگویی هیجانی و هوش هیجانی در دانش آموزان تیزهوش و عادی (254 دریافت)
بررسی اثر موسیقی درمانی بر کاهش بی‌قراری در مبتلایان به آلزایمر ساکن در خانه‌های سالمندان شهرستان شهریار (249 دریافت)
مفهوم خرد بر پایه‌ی دو رویکرد نظری متفاوت: یک همبستگی بنیادی (246 دریافت)
بررسی رابطۀ باورهای انگیزشی و راهبردهای شناختی- فراشناختی با پیشرفت تحصیلی: آزمون مدل‌های رقیب (246 دریافت)
پرسشنامه های صفات اسکیزوتایپی و شخصیت آیزنک: همگرایی و واگرایی دو دیدگاه روان پریشی (244 دریافت)
جمع کل آمار: 62455

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به تازه های علوم شناختی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2018 All Rights Reserved | Advances in Cognitive Science

Designed & Developed by : Yektaweb