You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
مقایسه سوگیری توجه بین کودکان مبتلا به آسم و کودکان سالم با اضطراب بالا و پایین شهرزاد دیباییان
*، ونداد شریفی، حبیب قاسم زاده، محمد حسن بمانیان
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
اثر سیکل قاعدگی بر انواع توجه و کارکردهای اجرایی در زنان 30-18 سال حسین زارع، اشرف محمدی فرشی
*، مهناز علی اکبری دهکردی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
اثربخشی فراشناخت درمانی بر میزان استعداد الکلیسم دانشجویان حسین فرخی
*، فرامرز سهرابی، علی دلاور
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نقش میانجی گری نظم جویی شناختی در پیشبینی نشخوار فکری بر اساس تحمل پریشانی در بیماران تحت درمان نگهدارنده متادون لیدا اصلانی فر، شیدا سوداگر
*، مریم بهرامی هیدجی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تاثیر آموزش آگاهی واجی بر حافظه کاری در دانشآموزان با مشکلات خواندن
پرستو حریری
*، هایده صابری، خدیجه ابوالمعالی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی شبکه معنایی پیشوند «فرو» از منظر معناشناسی شناختی مهدی پورمحمد
*، روح الله شمسا، لیلا ترابی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تاثیر مسئولیت اجتماعی برند بر روی حافظه مصرفکنندگان با تحلیل امواج مغزی داود ساده، حمیدرضا سعیدنیا
*، پیتر استایدل، کامبیز حیدرزاده
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
اثر تمرینات ریتمیک_موسیقیایی بر ادراک بینایی و کارکرد اجرایی کودکان 10-8 سال نارساخوان احترام قاسمی، رخساره بادامی
*، زهره مشکاتی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مطالعه تاثیر تدریس گفت و شنود سقراطی بر عملکرد توجه و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی علی نوری
*، فتانه اسمعیلی، سامان سیف پور، آناهیتا خرمی، سمیرا انور، محمود تلخابی، فاطمه بلبلی، ناهید نوریان
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
اثربخشی اصلاح سوگیری توجه با استفاده از آموزش توجه رایانهای در کاهش اضطراب اجتماعی نوجوانان حسن شفیعی
*، حسین زارع
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه ادراک زمان محرکهای دارای بار هیجانی در افراد مبتلا به افسردگی اساسی و گروه بهنجار مهسا قاهری
*، امیرحسین قادری، حمیدرضا نیکیار
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر نوع الگو بر فعالیت نورونهای آینهای حین مشاهده یک مهارت حرکتی رامین اشرف
*، بهروز عبدلی، رضا خسروآبادی، علیرضا فارسی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue