You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
مقایسه ی توجه ماندگار و مهار پاسخ در بزرگسالان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی و افراد بهنجار حین تغییر بار شناختی آزمون عملکرد پیوسته آتنا تیمورتاش، فرناز قاسمی
*، مهدی تهرانی دوست
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
اثربخشی آموزش مدیریت حافظه هیجانی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان مسعود کریمی فر
*، احسان دین پرور، مریم جواهری محمدی، فریده حسین ثابت، حسین بجانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه انعطاف پذیری شناختی، نظریه ذهن و حافظه کاری در دانشجویان دارای نشانه های وسواسی- جبری و گروه بهنجار ایمان اله بیگدلی
*، ماریه بادین، پرویز صباحی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
روابط علی نگرانی و حمله های نگرانی در بیمارن مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه نعمت اله سنایی نسب، علیرضا مرادی
*، جعفر حسنی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
اثر تمرینات شناختی بر انجماد راه رفتن بیماران مبتلا به پارکینسون مهدی ضامنی مطلق، مریم نزاکت الحسینی
*، حمید صالحی، احمد چیت ساز
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نقص بازشناسی هیجان چهره در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی با و بدون اختلال سلوک در مقایسه با کودکان عادی محمد علی نظری، سروش نصری
*، ایرج گودرزی، حسن شاهرخی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر پدیده ی سرکوب تکرار و فرکانس محرک شنیداری بر ادراک زمان و پتانسیل های برانگیخته شده ی شنیداریN1 و P2 محمد علی نظری، هدی جلال کمالی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
اثربخشی آموزش والدین با رویکرد آدلری بر کارکردهای اجرایی کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی شهناز هاشمی ملکشاه
*، حمید علیزاده، شهلا پزشک، فریبا سهیلی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue