You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML تبیین رفتار پرخاشگرانه دانش آموزان پسر به فرد غریبه و آشنا از طریق تعامل شناخت و شخصیت
محسن گل پرور *، زهرا جوادیان، امین برازنده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسۀ اعتماد به حافظه و شناخت در بیماران مبتلا به اختلال وسواس-اجباری (از نوع وارسی)، اختلال اضطراب منتشر وگروه بهنجار
سارا کشت کار قلاتی *، چنگیز رحیمی، نوراله محمدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی تأثیر تدریس بر میزان درک دانش آموزان دختر سال سوم ریاضی از مفهوم حد و رشد توانایی فضایی آنها با تأکید برفعالیت های مبتنی بر تجسم
شهرناز بخشعلی زاده *، ابراهیم ریحانی، کامل نظری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطۀ درک جملات موصولی و درک متن: ابزار سنجش درک نحوی
معصومه نجفی پازکی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی نتایج آزمون های فیزیولوژیک و الکتروفیزیولوژیک شنوایی در افراد مبتلا به میگرن
مرضیه شریفیان البرزی *، هما زرین کوب، پروین دیباج نیا، مهدی طباطبایی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طراحی و ساخت آزمون رایانه ای برای اندازه گیری آستانۀ افتراقی زمان
محمد علی نظری *، محمد مهدی میرلو، مجتبی سلطانلو، عباس روشنی، سمیه اسدزاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسۀ نظریۀ ذهن در مبتلایان به اختلال وسواسی- اجباری و افراد بهنجار
نسا درویشی *، مجید محمود علیلو، عباس بخشی پور، علیرضا فرنام، محمود بهرامخانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به تازه های علوم شناختی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2018 All Rights Reserved | Advances in Cognitive Science

Designed & Developed by : Yektaweb