You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
رابطۀ باورهای معرف تشناختی و تصورات دانشجویان از یادگیری با رویکردهای سطحی و عمقی یادگیری اکبر رضایی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی عملکرد افراد نیمکره راست برتر و نیمکره چپ برتر در حل تداخل تکلیف دوگانه فرزانه بادینلو
*، عباس رحیمی نژاد، کمال خرازی، حجت الله فراهانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نقش باورآمیختگی اندیشه- کنش در تب یین علائم و نشانه های وسواس رویا امینی
*، بهروز دولتشاهی، عباس پور شهباز
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
آموزش سبک محاورهی بسط یافته و محتوای غنی هیجانی به مادران و اثر آن بر افزایش حافظه شرح حال و آگاهی هیجانی کودکان پیش دبستانی مائده ابوطالبی
*، محمد علی مظاهری، کارینه طهماسیان
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
عملکرد حافظه شرح حال در فرزندان نوجوان جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه(PTSD) فاطمه طاهری
*، علیرضا مرادی، پرویز آزاد فلاح، جعفر میرزایی، رقیه علیزاده، مریم نامغ
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
شبکۀ معنایی حرف اضافۀ فارسی"از" در چهارچوب معنی شناسی شناختی کیوان زاهدی
*، عاطفه محمدی زیارتی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
برهمکنش گیرنده های D1 دوپامینی و NMDA در هیپوکامپ پشتی موش صحرایی در آزمون اضطراب ماز بعلاوه ای شکل مرتفع مرتضی پیری
*، محمد ناصحی، مهناز پورنق شبند، مریم السادات شاهین، محمدرضا زرین دست
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی اثر مقادیر مختلف داروی پنتوکس یفیلین بر سلولهای هرمی ناحیۀ CA1 هیپوکامپ موش سفید بزرگ پس از ایسکمی زهرا نادیا شریفی
*، شبنم موثقی، فاطمه اخترزاده
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue