You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML اسناد تعدیل‌کنندۀ رابطۀ باور به دنیای عادلانه با واکنش پرخاشگرانۀ دانش‌آموزان دختر
محسن گل‌پرور ، زهرا واثقی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اثر مداخلات عصب‌ روان‌شناختی بر بهبود عملکرد تحصیلی کودکان دچار ناتوانی‌های یادگیری ریاضی
دکتر احمد عابدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی توانایی شناسایی واج آغازین کلمه‌ها و ناکلمه‌ها در کودکان بهنجار پنج تا شش‌سالۀ فارسی زبان
زهره ضیاءتبار احمدی، زهره آرانی کاشانی ، بهروز محمودی بختیاری، محمدرضا کیهانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML الگوی ساختاری رابطه خودکارآمدی، سودمندی ادراک شده و پیشرفت تحصیلی: بررسی نقش واسطه‌ای یادگیری خود‌نظم‌بخش
زهرا نقش ، محمود قاضی طباطبایی، رضا علی طرخان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسۀ اثربخشی درمان‌فراشناختی، درمان با فلووکسامین و درمان ترکیبی بر بهبود باورهای فراشناختی و پریشانی ذهنی بیماران مبتلا به اختلال وسواسی- اجباری
حسین شاره ، بنفشه غرایی، محمدکاظم عاطف‌وحید
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطۀ فراشناخت و استعاره با خود-نظم بخشی
محمدحسین سالاری‌فر ، محمدعلی مظاهری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه کارکردهای اجرایی خودتنظیمی هیجان و انگیزش در زیرمجموعه‌های اختلال کمبود توجه – بیش‌فعالی بر اساس مدل بارکلی
تورج هاشمی نصرت‌آباد ، مجید محمود علی‌لو، فاطمه نعمتی سوگی‌تپه، حسین‌علی غلام رستمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML علایم و ویژگی‌های افکار مزاحم ناخواسته در جمعیت بالینی و غیربالینی
گیتی شمس ، مجید صادقی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به تازه های علوم شناختی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2018 All Rights Reserved | Advances in Cognitive Science

Designed & Developed by : Yektaweb